Laatste wedstrijd SM op lelystad

ZX10R

MF veteraan
30 okt 2003
3.795
0
Ik ga, ik hoop dat ik mijn nieuwe camera heb. Wordt spannend ivm de punten
 
SUPERSENSATIE

alle klasses moet de kampioen nog bekent worde behalve bij de maxxiscup dus iedereen komen zou ik zegge, er zijn mooie grote tribunes voor publiek en je kunt heel de baan overzien dus echt een aanrader!!
 
Brr....was koud! Ik heb alleen de 1e 3 races gezien, ONK was enorm spannend moe tik zeggen!
Remy van Rees sloeg bij de start een flink gat, maar Marcel van Drunen wist het gat fantastisch dicht te rijden. Na een paar keer stuivertje wisselen om de 1e plek viel in een van de laatste ronden Van Rees helaas, dat was erg jammer.

Iemand de 2e race gezien?
 
heb de 2de race zelf meegereden met nr 91 maikel smits

kheb de tweeke race gewonne

willems 2
bouchee 3
v d berk 4
van drune 5

totaal

maikel smits 1
van drunen 2
bouchee 3
 
Laatst bewerkt:
heb de 2de race zelf meegereden met nr 91 maikel smits

kheb de tweeke race gewonne

willems 2
bouchee 3
v d berk 5
van drune 5

totaal

maikel smits 1
van drunen 2
bouchee 3
Ik ben er vandaag ook geweest.
Sjonge jonge wat ga jij hard :}
 
[me]Orpheus was er ook, samen met Timon, Miep-Stein en Duderuud. :)
[/me]


Ik heb nog wat fotootjes gemaakt ook. Ik zal vanavond es kijken of er nog wat bij zit wat het posten waard is.
 
Hoi ik ben nieuw hier (heb me al geintroduceerd), en ben gister ook daar geweest. Shit zeg wat werd er bruut gereden zeg! Ik heb nog wat foto's gemaakt, ook jij staat erbij, crf450freak. Ik kan de foto's wel naar je toe mailen, en/of hier posten (met nog wat andere plaatjes) als ik de betere heb uitgezocht en op een server heb staan.
 
Nou, hier zijn mijn fotootjes. Ten gevolge van de afstand en mijn gebrekkige capaciteiten als fotograaf is het niet veel bijzonders. Maar goed, ik post ze toch maar ff. :)

IMG_0676.JPG


IMG_0677.JPG


IMG_0678.JPG


IMG_0679.JPG


IMG_0680.JPG


IMG_0681.JPG


IMG_0682.JPG


IMG_0683.JPG


IMG_0684.JPG


IMG_0685.JPG


IMG_0686.JPG


IMG_0687.JPG


IMG_0688.JPG


IMG_0689.JPG


IMG_0690.JPG


IMG_0691.JPG


IMG_0692.JPG


IMG_0693.JPG


IMG_0694.JPG


IMG_0695.JPG


IMG_0696.JPG


IMG_0697.JPG


IMG_0698.JPG


IMG_0699.JPG


IMG_0700.JPG


IMG_0701.JPG
 
Reed MX/SM nog mee? Die gast met die blauwe yamaha, nummer 137?
Ben benieuwd waarin hij nu heeft meegereden en wat zijn resultaten zijn.
 
Om ff antwoord te geven ik heb ook mee gereden bij de ONK klasse 1e manche was ik 7 en 2e manche ondanks 2 valpartijen nog 6. totaal ook 6. Het rijden ging naarmate de wedstrijd vorderde ook steeds beter. *D
 
heej rank,

heb je misschien nog meer foto's van mij, want het was voor mij wel een dagje die ik niet vlug zal vergeten... zou je ze anders willen mailen naar maikel.smits@wanadoo.nl, en mike dat pak van jou is wel heeel mooi kun je die gewoon bestelle bij sinisalo?
 
van drunen was 2x gevallen, en slecht met de start en van rees was meteen met de start hard onderuit gegaan, en heeft daarna niet door gereden... daarom ben ik nog eerste in totaal kunne worde, toch de enigste na v drunen en v rees die nog een manche op zijn naam heeft staan dit jaar O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan