Laatste wens............

Dát heb ik dus gehoord..... Shit, als ik 't eerder gelezen had was ook ff langs komen rijden. Woon aan de andere kant van 't voetbalveld.... Wel 'n mooi initiatief.
 
Keel verstoppend dit... Leuk om te zien dat er nog een behoorlijke opkomst was!!!

Zoals ik in me voorgaande post al zei, als ik de mogelijkheid had gehad had ik erbij geweest!!
 
Ook ik was erbij!!! Wat een plezier voor de jongeman en een kleine moeite voor de aanwezige motorrijders.
En wat een opkomst was echt een groot succes.
Ik wil de motorrijders die vanaf t'zand zij vertrokken nog even hartelijk danke dat ze met me mee gegaan zijn, had niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn.

Dit was toch wel hartverwarmend dat motorrijders zijn laatst wens konden verwezelijken.

Groet Piet
 
Ik baal er eigenlijk nogal van dat ik dit allemaal nu pas lees.....

Super actie !!


idd ikke ook...had ik dit geweten was ik af komen rijden, voor iemand met zo'n liefde voor motors had ik wel wat km's voor over gehad....

maar ben blij dat er toch nog zo'n grote opkomst was...

mzzl :W
 
Geweldige actie :} En blij te zien dat er dus geen sprake was van een hoax :Y


Beste man lijdt aan Huntington. Een hersenziekte die de spieren aantast. Hij was 19 jaar toen de ziekte zich openbaarde. Google maar eens. Wordt je niet vrolijk van. Op zijn kamer was het een en al motor. Schaalmodellen en posters. Ook stond er een zelf bouw minibike. Nog door hem zelf gemaakt. Hij vond het zo mooi dat hij helemaal zat te shaken. Ik kan wel janken zei hij steeds........

full
 
Laatst bewerkt:
Mooie actie mensen!! 'kZie het een beetje laat, maar had er anders toch niet bij kunnen zijn ivm werk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan