lache, zo`n highsider :( JMG gecrashed..

JMG

MF veteraan
14 okt 2005
1.027
1
omgeving Den Bosch
Hey medemotorfanaten...

~[EDIT] motor is inmiddels opgeknapt door nieuwe eigenaren! Zie pagina 4 voor foto`s van hoe de motor er nu bij staat.

`n wijs man vertelde me ooit, je hebt 2 soorten motorrijders, diegene die al zijn gevallen en diegene die nog gaan vallen. Ik behoor sinds gisteravond officieel tot de eerste club '(

Ik had m`n motor op marktplaats en hier op MF te koop staan en had gisteravond kijkers, aardige kerels met best verstand van zaken waarvan er 1 `n rondje wilde rijden om te checken of ie niks raars deed, prima uiteraard. Ik doe m`n jas aan (geen broek voor de eerste keer ever :() helm op en handschoenen aan, ze zouden me met de auto volgen naar een lokaak industrieterreintje waar de jongen een rondje kon rijden...

minuutje op weg komen we bij een rotonde, ik maakte een extra rondje omdat zij een stuk achter lagen... rondje gemaakt, ik kom de rotonde af en maak de gruwelijkste highsider ;( Ik maak een koprol over m`n stuur, land op m`n helm/rug en rol nog een paar keer door om in de berm, paar centimeter van `n vrij grote sloot, tot stilstand te komen. Meteen toen ik stil lag had ik door dat m`n pols gebroken was en toen ik keek zag ik wat ik vermoedde, een rare knik in m`n pols... Direct nadat ik gevallen was zag ik een van kijkers (sorry, ben je naam kwijt ;)) aan komen rennen en hij zei me dat ik stil moest blijven liggen. Op een gegeven moment, na mezelf van binnen 100 keer gecheckt te hebben, dacht ik dat ik wel rechtop kon ziiten, dus helm af gedaan en gaan zitten. inmiddels hoorde ik de sirene`s in de verte al aankomen en was m`n moeder aangekomen. Daar nog effe gezeten, mezelf voor vanalles en nog wat uitgemaakt maar ondertussen vrij rustig gebleven, wat flauwe opmerkingen er tussendoor en mezelf verontschuldigt tegenover die jongens 2uur gereden hadden om mij m`n motor kort te zien rijden. Die hadden zoiets van, die motor boeit niet, als jij maar oké bent.

ziekenwagen gearriveerd, na `n snelle check met een spalk opgeladen en naar het ziekenhuis in den bosch. Daar foto`s gemaakt, beetje tegen de leuke zusters aangelult, gecheckt en gedubbelcheckt, pols vrij lelijk gebroken... moest gezet worden waar ik al bang voor was toen ik die knik zag..

vervolgens, de meest afschuwlijke minuten die ik ooit heb meegemaakt... eerst een spuit récht op de breuk tegen het bot, vervolgens 4 man sterk die na 4 pogingen m`n pols eindelijk weer in `n fatsoenlijke positie hadden staan. Serieus, zoiets hoop ik nooooit meer mee te maken. Ik kan pijn best handelen, toen het eenmaal gedaan was ging `t ook vrijwel meteen weer goed, maar dit was echt onbeschrijfelijk klote!

Nu met m`n arm in `t gips... minstens 6 weken niet meer auto of motorrijden, geen basgitaar meer spelen, niet zwemmen, niet sporten, niet gamen en volgende week naar de Cote d`Azur... crappy zaak. Aan de andere kant, `t had ook erger gekunt en shit happens, heb ik dit ook weer `n keer meegemaakt zullen we maar zeggen.

In de ambulance nog `n fototje gemaakt door Wim, de ubervriendelijk ambumedewerker:

DSC00363.jpg


Hier m`n pols, is al een eind naar binnen gedrukt door de spalk.

DSC00364.jpg


m`n moto:

100_6339.jpg


100_6332.jpg


100_6334.jpg


en `t zielige slachoffer... (van zichzelf ;))

100_6338.jpg



Dussss boy and girls, koude bandjes? :N niet doen... altijd eerst effe goed warmrijden en uiteraard goed uitkijken voor crap op rotondes e.d.

en doe jezelf een plezier, zorg dat je nooit iets zo breekt dat het gezet moet worden.... is hel

Mzzl! JMG (met to much time on his hand(s) nu ;))
 
Laatst bewerkt:
Da's goed klote man! Maar geen 'shade' aan je benen? omdat je je motorbroek niet aan had.. Motor ziet er ook flink gebutst uit '(
 
hey sterkte kerel
en succes met het herstel
en hopen dat je volgende week gewoon op vakantie kan

maar die motor komt beetje bekend voor
heb je die van iemand hier op mf gekocht?
motorfreakje?

groetjes
 
Zo dat is mooi klote voor je man, lekker moment ook!!
Succes met je herstel en doe rustig aan met je pols, daar kan je nog veel last aan overhouden als dat niet goed heelt.

Wat doe je nu met de motor?? Verkopen als schade motor of ga je hem opknappen en dan verkopen?
 
Erg zuur en veel beterschap.

Nu de kutvraag: zo'n valblokken lijken wel te helpen bij het beperken van de schade, maar blijkbaar is het toch geen wondermiddel want ze heeft nog wat schaafwondjes op de kont/snuit. Ben je echt hard gegaan of was het met lage snelheid?
 
Erg zuur en veel beterschap.

Nu de kutvraag: zo'n valblokken lijken wel te helpen bij het beperken van de schade, maar blijkbaar is het toch geen wondermiddel want ze heeft nog wat schaafwondjes op de kont/snuit. Ben je echt hard gegaan of was het met lage snelheid?
Valblokken zijn voor als je onderuit gaat, gaat niet veel helpen bij een highsider

@JMG: beterschap man, zo te zien kom je er nog redelijk vanaf
 
tanx voor de support mensen!

de schade aan m`n benen valt reuze mee, heb alleen een megaschaaf aan m`n dijbeen, die had `k niet gehad als ik m`n broek aan had gehad mjah... eigen schuld hé

en idd kawamenneke, ik heb `m een hele tijd terug van motorfreakje overgenomen, goed jaar met veel plezier op gereden nog. en die vakantie komt wel goed 8-)

wat ik nu met de motor ga doen weet ik niet... heb nu iig geen zin om `m op te knappen dus hij gaat voor weinig weg denk ik... leuk projectje voor circuit of streetfighter oid.

over de valblokken, die hebben de kans niet gehad om te werken omdat de motor helemaal los is gekomen en eerst met de spiegel e grond heeft geraakt... doen valblokken helaas weinig aan ;)

nogmaals tanx! JMG
 
integendeel, kunnen zelfs slechter zijn bij highsider want kader kan deuk krijgen....


veel beterschap dude, ik zit ook bij de club sinds kort al was het wel helemaal anders
(auto die weg overstak zonder kijken of niets nada gewoon rijden vroem boem)

ikke week kliniek en nog steeds last van, bekijk het zo, polsje breken is't minste, veel veel slechter kon het


ps: bijten die zxr's nu nog altijd naar het baasje :(
 
integendeel, kunnen zelfs slechter zijn bij highsider want kader kan deuk krijgen....


veel beterschap dude, ik zit ook bij de club sinds kort al was het wel helemaal anders
(auto die weg overstak zonder kijken of niets nada gewoon rijden vroem boem)

ikke week kliniek en nog steeds last van, bekijk het zo, polsje breken is't minste, veel veel slechter kon het


ps: bijten die zxr's nu nog altijd naar het baasje :(

hehehe, pokkedingen zijn het die 400tjes ;) nee is niet waar, heb heerlijk gereden op dat gekke ding... stevig leren sturen kun je wel op zo`n zxr400

en idd, ik breek m`n pols, voor `t zelde geld breek ik m`n nek... ben op m`n hoofd/rug terechtgekomen, dat hadden ze niet zo effe kunnen rechtzetten denk `k O-)
 
Hey das klote voor je man '(

De rillingen lopen weer over mijn rug toen ik het verhaal over de spuit in de breuk las |(
Ik heb 7 maanden geleden hetzelfde meegemaakt na een onschuldige valpartij :r

Succes met het herstel en dat je maar snel weer mag motorrijden :]
 
Beterschap! Echt kut moment -O-

Succes met je eigen herstel, en evt. dat van je motor :)
 
ah dat is echt vet rottig, wil je hem verkopen en gebeurd je dit,

heb zelf ook me arm een keer gebroken en weet wat het is om hem recht te zetten :P
haha dat is echt pijnlijk niet best :P maarjaa ook weer mooie ervaring toch, na dat ze het recht gezet hem is de pijn dan ook meteen weg en voelt het net of is er niets aan de hand :P

succes met het verwerken van alles!
 
Whaaaa!! Dat is zuur man....gelukkig valt de schade bij jou nog mee.....alleen je motor ziet er minder uit.

Begrijp ik nou dat ze hem niet gekocht hebben???? :+


Sterkte man! en nette post trouwens met allen foto's erbij :}


BETERSCHAP!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan