lache, zo`n highsider :( JMG gecrashed..

vanaf deze kant ook veel sterkte toegewenst met het herstel aan je pols!!!

Ik zit in het zelfde schuitje ook de pols alleen dan op meerdere plaatsen gebroken en 6 breuken in mijn onderarm -O-
 
Sterkte en beterschap kerel.
En heb je er nog wel een leuk zustertje aan overgehouden of niet???
Anders is het nog dubbel balen :P :+
 
Hebben ze nog wel de motor gekocht? :P

FF zonder dollen, sterkte met je pols iig, en de deuk in je ego.
 
Beterschap!

Ik weet wat het is: een paar jaar geleden brak ik mijn pols op twee plaatsen (nadat ik gezakt was voor de eerste keer opgaan voor mijn roze motor-papiertje) :X

Ziekenhuizen ZUIGEN!

Maar.... ieder nadeel hep zijn voordeel: Je leert er wel veel van... -O-
 
Laatst bewerkt:
Tanx voor de reactie`s mensen!

Ik kan d`r zelf nog wel mee lachen gelukkig. hoewel `t lacvhen me vrij snel vergaat als de pijnstillers zijn uitgewerkt... maarjah daar moet `k effe doorheen i guess.

Leuke zusters waren er genoeg in `t ziekenhuis, daar mocht `k niet over klagen ;) zat net tussen een shift in dus heb 2 ladingen meegekregen... elk nadeel heb z`n voordeel hé ;)

ben vanmorgen teruggeweest en hoef gelukkig nog niet geopereerd te worden, het is allemaal mooi op elkaar gezet door de vakmensen @ jeroen bosch ziekenhuis in den bosch :}

verder nu `n beetje halve bak toch proberen m`n motor te verkopen. heb `m laten checken en frame en voorpoten zijn nog recht. hij loopt nog prima en is rollend, er moet alleen een ander schakelsetje op want dat is afgebroken, dan rijd ie weer gewoon. verder is `t een bak kapschade, knipperlicht, spiegel en spiegelframepje.

Al met al had het veel erger gekunt met zowel motor als mijzelf... mgoed, shit happens B| ;)

nogmaals tanx voor de reactie`s!

banden waren trouwens conti attack`s merc, opzich nooit problemen mee gehad... `till now dan :9
 
Laatst bewerkt:
Fuck man... das balen zeg. -O-
Net nu je een koper had voor je motor...
Succes met je herstel kerel, en het beste. :W
 
hey jmg, hoe heb je dat gecontroleerd of je frame nog recht was ?

ik heb ook een flinke klap gehad (tegen een camionette dan wel) maar ik kan hoegenaamd niet meer zeggen of mijn frame en of vorkpoten nog recht zijn. volgens het zicht lijkt dit wel zo
maar als je die camionette ziet waar ik tegen gevlamd ben zou dit praktisch onmogelijk zijn
(chassis geplooid tussen de twee wielen van die camionette dus dat moet een flinke klap geven op de pootjes)


ik zou het knn weten als ik er nog mee kon rijden, maar dat gaat niet meer, mijn remmen zitten vast , de kuipen zijn hééélemaal verbogen en kapot etc... en eigenlijk start ie ook neit meer
 
Laatst bewerkt:
Klote JMG, sterkte met je herstel, en met de verkoop straks :P

Ff vraagje tussendoor, hoe lang ben jij, en hoe zit dat op een zxr400? Niet te krap allemaal?
 
verder is `t een bak kapschade, knipperlicht, spiegel en spiegelframepje.


banden waren trouwens conti attack`s merc, opzich nooit problemen mee gehad... `till now dan :9

Hmm.. die dingen zijn wel vrij snel warm, en hebben ook vrij snel grip.. dus snap niet wat je gedaan hebt..

Beetje te veel gas ofzo? :X
 
Hmm.. die dingen zijn wel vrij snel warm, en hebben ook vrij snel grip.. dus snap niet wat je gedaan hebt..

Beetje te veel gas ofzo? :X

Ligt eraan... ik heb nooit problemen met mijn road attacks gehad.
Maat van mij met sport attacks moet ze toch heel goed en netjes warmrijden. (hij had een zxr 750 rr)
Hij is onderuit gegaan bij het aanremmen.
 
Heeee dat is balen; en ik las net in het andere topic dat je niet met ons mee ging omdat een lastminute had geboekt en nu dit........................... -O-

Beterschap !!
 
Bah!!! Sterkte met het herstel....!


wat zul jij je klote hebben gevoeld tegenover jezelf... maar ook de potentiele kopers... je moeder... nouja gelukkig allemaal nog vrij "goed" afgelopen...


sterkte!
 
Goed kl***, man!
Gebroken pols heb ik ook gehad, was eerst verkeerd gezet, later dus nog een keer gebroken en goed gezet, met een metaalplaatje erin. En met stukjes bot uit m'n heup als opvulling, en dat was 't meest pijnlijke....
Maar is alles goed gekomen, zal bij jou ook goed gaan. Ik rij sindsdien al weer 15 jaar motor.
Je zit nu dus bij de grootste groep....
Groeten, beterschap,
Eduard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan