lache, zo`n highsider :( JMG gecrashed..

Potverdomme man. Beterschap. Mocht je het nog een keer van plan zijn: probeer dan je arm zodanig te breken dat ze er een plaat en wat schroeven in zetten in plaats van gips. Kon met 2 dagen weer piano spelen.... ;) Scheelt weer zes weken.

Anyway. Sterkte.
 
Die motor wilde duidelijk niet verkocht worden... :+

Gelukkig dat je er nog zo'n heel verhaal van hebt kunnen maken!
Veel beterschap, en het beste! :)
 
hehehe, inderdaad, hij wilde graag bij mij blijven, kosten wat `t kost.

Vannacht eigenlijk vrij goed geslapen, vanmorgen was `t echter een drama omdat de pijnstillers van de vorige avond natuurlijk waren uitgewerkt. verder is het nu effe kut nog, drukkende zeurende pijn omdat de spieren natuurlijk ook een klap hebben gehad en alles in het gips is opgezwollen... waarschijnlijk, en hopelijk, ben ik daar over een kleine week vanaf en is het, zoals de vorige keer toen ik m`n hand brak, allen de imobiliteit waar ik last van krijg en niet de pijn. daar kan ik me wel mee redden, paar jaar gelden toen ik m`n hand brak ben ik met m`n ingegipste arm gaan survivalen in de Ardennen dus de Cote d`Azur moet ik ook wel kunnen overleven :)

nogmaals dank voor de reactie`s mensen!!

Rasco, ik ben 2 meter 4, erg groot voor een zxr inderdaad. ik heb er opzich goed op kunnen rijden, maar confortabel is anders. verder ziet het er ook niet, iemand die zo lang is op zo`n klein motortje... vandaar ook dat ik `m wilde verkopen :9

dat klote gevoel viel wel mee vinnie, ik ben iemand die altijd wel positief tegenover de dingen staat. natuurlijk is het wel effe klote maar als je weet dat er (relatief) niets aan de hand is kun je je daar al snel overheen zetten... en dan komen de flauwe grappen, zelfspot e.d. ;)

vanmiddag eens een poging wagen de rotte kappen van m`n motor af te halen... alles wat kapot is gaat weg, wat dan overblijft verkoop ik. ill keep y`all updated!
 
Laatst bewerkt:
vanmiddag eens een poging wagen de rotte kappen van m`n motor af te halen... alles wat kapot is gaat weg, wat dan overblijft verkoop ik. ill keep y`all updated!

Te Koop 1 emmer Kawasaki schroefjes.

Suc6 met je herstel
 
hey jmg, hoe heb je dat gecontroleerd of je frame nog recht was ?

ik heb ook een flinke klap gehad (tegen een camionette dan wel) maar ik kan hoegenaamd niet meer zeggen of mijn frame en of vorkpoten nog recht zijn. volgens het zicht lijkt dit wel zo
maar als je die camionette ziet waar ik tegen gevlamd ben zou dit praktisch onmogelijk zijn
(chassis geplooid tussen de twee wielen van die camionette dus dat moet een flinke klap geven op de pootjes)


ik zou het knn weten als ik er nog mee kon rijden, maar dat gaat niet meer, mijn remmen zitten vast , de kuipen zijn hééélemaal verbogen en kapot etc... en eigenlijk start ie ook neit meer

frame hoe recht jij weet ? -O-
 
Niet weggooien die spullen Gerard! Even op mijn mail reageren en dan komen we morgen wel eens kijken. Plastic is altijd weer wel aan elkaar te smelten :-)
 
Sterkte er mee.
Je gaat er gelukkig goed mee om én je hebt een hele stoere ambulance foto!

Van mijn enige ambulance tripje heb ik geen foto's......
Succes met het herstel en de 'ombouw' naar streetfighter.
 
tanx, d`r is vrij veel interesse in de motor nog dus ik denk dat ie binninkort wel van de plaats is.

Barry, check je mail! kunt vanmiddag komen kijken als je wil..
 
Das minder zeg. Ik heb ook ooit mn pols eens op 3 plekken gebroken, wees blij dat ze t bij jou tenminste nog verdoofd hebben voor het zetten.. ;)

Maar beterschap!
 
Misschien rare vraag hoor, maar wat is een highsider? Hoe kan je het voorkomen? En wat kan je doen om het te corrigeren?
 
Misschien rare vraag hoor, maar wat is een highsider? Hoe kan je het voorkomen? En wat kan je doen om het te corrigeren?
bij een highsider verliest je achterband grip, schiet opzij en krijgt dan weer grip. Met een beetje pech wordt jij, de bestuurder, van de motor afgeslingerd door de krachten op het moment dat de achterband weer grip krijgt. Misschien heb je het weleens gezien op tv bij de motogp!

Voorkomen: niet teveel gas in de bochten of niet te abrupt gas geven
Corrigeren: voor zover ik weet in ieder geval niet je gas dicht gooien, al zal dit wel je natuurlijke reactie zijn. Racers zullen zeggen dat je het gas erop moet houden, verder hopen voor het beste!

ik heb er geen ervaring mee verder :)
 
bij een highsider verliest je achterband grip, schiet opzij en krijgt dan weer grip. Met een beetje pech wordt jij, de bestuurder, van de motor afgeslingerd door de krachten op het moment dat de achterband weer grip krijgt. Misschien heb je het weleens gezien op tv bij de motogp!

Voorkomen: niet teveel gas in de bochten of niet te abrupt gas geven
Corrigeren: voor zover ik weet in ieder geval niet je gas dicht gooien, al zal dit wel je natuurlijke reactie zijn. Racers zullen zeggen dat je het gas erop moet houden, verder hopen voor het beste!

ik heb er geen ervaring mee verder :)

Ik heb in een bocht precies zoiets gehad en ik kan mij nog herinneren dat ik besloot om er gas bij te doen en dat er op te houden omdat remmen 100% zeker weten een klapper zou betekenen. Helaas werkte dat niet. Dus laat het niet zo ver komen. En het gaat ook allemaal zo ontzettend snel, voor je het weet lig je op straat.
 
bij een highsider verliest je achterband grip, schiet opzij en krijgt dan weer grip. Met een beetje pech wordt jij, de bestuurder, van de motor afgeslingerd door de krachten op het moment dat de achterband weer grip krijgt. Misschien heb je het weleens gezien op tv bij de motogp!

Voorkomen: niet teveel gas in de bochten of niet te abrupt gas geven
Corrigeren: voor zover ik weet in ieder geval niet je gas dicht gooien, al zal dit wel je natuurlijke reactie zijn. Racers zullen zeggen dat je het gas erop moet houden, verder hopen voor het beste!

ik heb er geen ervaring mee verder :)

Ahhh, dus gewoon niet te veel/hard aan t gas in de bochten.
 
Niets daarvan, het wordt toch een mooie motor! :9~

Zo staat ie er nu bij, begint eindelijk weer ergens op te lijken.
*O*
2007-11-27.jpg


`t zal meer iets zijn als "te koop: zxr400 streetfighter voor weinig" ;)
 
Tanx voor de reactie`s mensen!

Ik kan d`r zelf nog wel mee lachen gelukkig. hoewel `t lacvhen me vrij snel vergaat als de pijnstillers zijn uitgewerkt... maarjah daar moet `k effe doorheen i guess.

Leuke zusters waren er genoeg in `t ziekenhuis, daar mocht `k niet over klagen ;) zat net tussen een shift in dus heb 2 ladingen meegekregen... elk nadeel heb z`n voordeel hé ;)

ben vanmorgen teruggeweest en hoef gelukkig nog niet geopereerd te worden, het is allemaal mooi op elkaar gezet door de vakmensen @ jeroen bosch ziekenhuis in den bosch :}

verder nu `n beetje halve bak toch proberen m`n motor te verkopen. heb `m laten checken en frame en voorpoten zijn nog recht. hij loopt nog prima en is rollend, er moet alleen een ander schakelsetje op want dat is afgebroken, dan rijd ie weer gewoon. verder is `t een bak kapschade, knipperlicht, spiegel en spiegelframepje.

Al met al had het veel erger gekunt met zowel motor als mijzelf... mgoed, shit happens B| ;)

nogmaals tanx voor de reactie`s!

banden waren trouwens conti attack`s merc, opzich nooit problemen mee gehad... `till now dan :9
Zijn prima banden... mits warm en niet extreem belast.

Heb hem koud ook 2x een heeeel eind opzij gehad achter, allebei rustig teruggekomen maar had ook prima een highsider kunnen worden :X
Linke bandjes als ze koud zijn dus.

Sterkte met het opknappen en verwerken, wel erg klote zo -O-

Edit

Oh.. het topic was gekickt :P
Ziet er al een stuk beter uit zo!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan