lache, zo`n highsider :( JMG gecrashed..

Als je snel bent kun je nog en wii vragen voor sinterklaas. Kun je met één hand gamen!

Sterkte...

EDIT: owww |( , ik zie dat iemand dit topic ergens opgegraven heeft... Succes met de verbouwing!
 
Laatst bewerkt:
Zijn er ook mensen die voor ze reageren meer lezen dan alleen het topictitel? :X

Ik wilde even posen met de (opbouw van de) motor die JMG gecrashed heeft. })
 
En om het topic maar even af te sluiten :+

Het uiteindelijke resultaat na JMG's crash :P

2007-12-11-1.jpg

2007-12-11-2.jpg

2007-12-11-3.jpg

2007-12-11-5.jpg

2007-12-11-6.jpg
 
Da's best wel een heel toffe motor weer!

Ik krijg bijna hoop voor de mijne :|

Hoeveel heeft het herstellen totaal gekost?

Reken op ongeveer 1000 euro. Ik heb het meeste zelf gedaan. Spuiten (professioneel) via een kennis tegen een zeer leuke prijs. Geduld hebben met zoeken naar onderdelen. Poedercoaten van de wielen ook via via. :+
 
Heyhey, dat ziet er heeel erg goed uit Barry en Tatjana, goed bezig geweest :} Ziet er beter uit dan ie ooit gedaan heeft. Nu veel vette kilometertjes maken!

Als ik nou die centjes weer terugstort, krijg `k m`n motor dat terug? O-)
 
vervolgens, de meest afschuwlijke minuten die ik ooit heb meegemaakt... eerst een spuit récht op de breuk tegen het bot, vervolgens 4 man sterk die na 4 pogingen m`n pols eindelijk weer in `n fatsoenlijke positie hadden staan. Serieus, zoiets hoop ik nooooit meer mee te maken. Ik kan pijn best handelen, toen het eenmaal gedaan was ging `t ook vrijwel meteen weer goed, maar dit was echt onbeschrijfelijk klote!

Ik weet hoe het voelt... Zoiets wens je niemand toe. Innig medelijden!
Nevertheless, je bent weer een ervaring rijker! En de (mooie :() fiets wou je toch verkopen :)

Maar hij is schitterend opgeknapt door het Bami-stel! (er staat BAMI, fastfoodchinezen)
 
Laatst bewerkt:
wow, wat een mooi resultaat uiteindelijk.
toch knap hoe je die motor weer als nieuw hebt gekregen.
je zou denken dat die nieuw uit de showroom komt.
 
Ik denk dat deze motor het ook wel goed zou doen in een verkooptopic. Misschien wel de mooiste ZXR400 met 25kw op kenteken van Nederland. :+
 
Motor staat er weer goed bij :)

Een highsider kun je trouwens voelen aankomen als je een beetje 'in balans' kunt rijden..maar goed opebare weg kan ook olie zijn...
 
Een wijs man hoeft niet te vallen.....Ik laat er ff buiten dan een ander aan een valpartij schuld kan zijn....
Ik wil er nog een categorie aan toe voegen:
"....En je hebt een categorie die verstandig rijdt en niet van plan is te vallen.....".

Haha.....
Fijn weekend allemaal !
 
Terug
Bovenaan Onderaan