ladder op koekblik levensgevaarlijk!!

Sjemig, wat een verhaal weer. Welke oen maakt ladders vast met tywraps?? Anywayz... goeie actie Ron!


Wat is daar mis mee dan? Mits op de goede plaatsen vastgemaakt zijn ty-raps minstens even betrouwbaar als ratel-banden hoor. Je moet alleen ff niet vergeten het bovendeel ook aan het onderdeel vast te maken.
Zelf zie ik zo'n ladder dus liever vastgemaakt met ty-raps dan met die simpele sjorbandjes.

Wel strakke aktie van TS overigens :} Klaar voor de reservepolitie _O-
 
Ik had ooit een keer een autobestuurster erop gewezen dat er nog een auto sleutel in het bij rijders portier zat.

Ik snap nog niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
En ze waren nog wel met 3 man.
 
Wat is daar mis mee dan? Mits op de goede plaatsen vastgemaakt zijn ty-raps minstens even betrouwbaar als ratel-banden hoor. Je moet alleen ff niet vergeten het bovendeel ook aan het onderdeel vast te maken.
Zelf zie ik zo'n ladder dus liever vastgemaakt met ty-raps dan met die simpele sjorbandjes.

Wel strakke aktie van TS overigens :} Klaar voor de reservepolitie _O-

ja maar je heb ty-raps en je heb ty-raps.

en jij heb denk ik dus de ty-raps.


ps. krijg je als reserve politie ook zo'een mooie fjr???

zo ja dan word t tijd voor een nieuw topic met hoe het beste stickers verwijderen.
 
Goeie actie! :)

Zo heb ik iemand eens in het donker aangesproken bij een stoplicht op het niet werken van zijn verlichting aan de achterkant. Sta ik er dus naast, klap mijn systeemhelm omhoog, en het eerste waar die kerel over begon was dat hij zijn papieren was vergeten en sorry, etc. })
 
Hij had hem tenminste nog vastgelegd met ty raps, heb het een keer gehad dat er een ladder op een aanhanger lag - die vent gaat over een drempel en meteen springt die ladder voor mijn motor.
Ik had het geluk dat ik er een meter of 30 vanaf reed, dat het niet harder ging dan 30 km per uur, dat ik tegen de middenstreep aanreed en er geen tegenliggers waren zodat ik lomp uit kon wijken.

Ow ja ook deze sukkel had het niet in de gaten. |( |(
 
Sjemig, wat een verhaal weer. Welke oen maakt ladders vast met tywraps?? Anywayz... goeie actie Ron!

Wij maken de ladders ook altijd vast op het imprial met tywraps.
Alleen wel meer dan 2, als ik die ladders vast dan zet ik ze volgens sommige collega's TE vast. :+
Maar bij mij is het nog niet gebeurt dat er een tywrap geknapt is.

Wel mooi verhaal. _O-
 
Laatst bewerkt:
ladder op koekblik levensgevaarlijk :?



Maar wat te denken van een ladder op een motor? :+


;) Nee hoor, geintje :P

....PRIMA aktie! :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan