Laden pagina\'s

Gossie

Rookie
18 feb 2002
3
0
Steenwijk
Waarom duurt het zo lang voordat pagina\'s zijn geladen?
Komen er misschien ook achterliggende pagina\'s, zoals gebruikersprofielen mee?
Niet doen, zit ik niet op te wachten.
 
Gaat bij mij hier best snel ondanks de 56k6 verbinding. Ik heb niets te klagen. Ik heb ook nog ingesteld dat ik 60 reacties per pagina zie (dus laden zou realtief langzamer moeten gaan).
 
Ik heb ook nergens last van..
Dit soort pagina\'s laadt echter wel wat langzamer dan een \"gewone\" pagina omdat alle gegevens uit een database worden getrokken, net als bij bijvoorbeeld internetbankieren...
 
Hier ook geen problemen ( 2 Mbit lijntje :P )
Maar ook thuis met cHELLo geen problemen.


Tis dus waarschijnlijk iets lokaals of idd je provider...
 
Zit dus ook op de kabel, met 57600 bps (tja \'normale\' gebruiker, dus geknepen).
Icoontjes helpen natuurlijk ook niet echt mee, maar kun je natuurlijk uitschakelen. (alhoewel, die van mij doet maar 1.36 kb)
Zal allemaal ook wel goed zijn, maar viel me zo op.
 
Zit dus ook op de kabel, met 57600 bps (tja \'normale\' gebruiker, dus geknepen).
Icoontjes helpen natuurlijk ook niet echt mee, maar kun je natuurlijk uitschakelen. (alhoewel, die van mij doet maar 1.36 kb)
Zal allemaal ook wel goed zijn, maar viel me zo op.


Hier 44 ;( Kbps maar zoals gemeld geen problemen met laden.
 
Albert (unstable) heeft ook problemen met de snelheid van mo-fo, maar dat komt door zijn provider (Chello Lelystad als ik het goed heb.)
 
Ook bij mij is het de laatste dagen af en toe zo traag als dikke stront. Om deze pagina\'s te laden had ik zo\'n 2 minuten nodig. Zeer irritant. En dat alleen bij dit forum. Op 2 verschillende computers en met verschillende providers TMFWEB en WANADOO. O ja. Replayen duurt ook een eeuwigheid.
 
Vaag, ik wou net zeggen, probeer een andere provider :)

Maaruh, binnenkort stappen we over naar een andere hoster, dan zijn waarschijnlijk een hoop problemen verholpen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan