Lady J was niet de enige vanochtend..

Is niet zo moeilijk, puur techniek.
Laat ie maar langskomen, zal ik t 'm voordoen, met zijn motor O-)





En neerleggen doen we dan ook bij 0 km/u. heb je d'r niet eens schade van ;)
:Y klopt, maar met adreline in je lichaam kun je het ook eventueel met 1 hand zonder techniek O-) weet ik uit ervaring -O-


@TS, gelukkig goed afgelopen hoewel je dr wel een winterproject bij hebt ;) (de spiegel vervangen) :Y
 
Ik woon naast de provinciale weg.
Eenvoudig te bereiken door even door het park te rijden.
Dat is 100 meter over het fietspad en dan invoegen op de provinciale weg.
Via de reguliere route het dorp uit is 5 km omrijden.
Ooit heb ik besloten dat dat best toegestaan is, die 100 meter door het park.

Wilde al zeggen, dat lijkt op mijn situatie. Wat zie ik, kom je ook uit Castricum :+

EN ja, in de winter is dat vaker oppassen daar :X
 
Ik heb jou wel door hoor...
Jij wil me van het fietspad af hebben.
Misschien ga ik dat nog wel doen ook. Ik heb het altijd rot-bochtjes gevonden.
Zeker na vanochtend |( .

:N Zijn heerlijke bochtjes (zeker zomers, als je perongeluk ziet dat ze lopen te flitsen een paar honderd meter verder terwijl jij net het fietspad opduikt O-)

Gelukkig vrij overzichtelijk daar :X ;)
 
In het park gedraag ik me altijd als een ontzettend nette brommer.
Ik rijd niet harder dan 30 kmph, want...

Als ik harder rijd, van ik te veel op.
Als ik te veel opval, gaan mensen de politie bellen.
Als de politie te veel gebeld wordt gaan ze controleren.
Als de politie gaat controleren, kom ik ze een keer tegen.
Als ik de politie daar tegen kom, wordt ik staande gehouden.
Als ik daar staande gehouden wordt, krijg ik een bon.
Als ik een bon krijg, moet ik betalen.

Een redelijke opeenvolging van oorzaak en gevolg die er toe heeft geleid dat ik mijn gedrag daar zo onopvallend mogelijk maak.

Vanochtend was mijn gedrag iets opvallender, je ziet niet elke dag motoren op zijn kant liggen, maar niemand heeft me gezien.


en door te gaan liggen val je minder op?

:+
 
Ik kan beamen dat het glad was...ik liep een bruggetje over, gleed uit en ik lag bijna in de plomp...


Rij je 23 jaar motor ...overkomt je zoiets..
 
Het waren vast een paar "jochies" met een touwtje over het pad gespannen O-)

nah, balen zeg, maar de schade valt mee ;)
 
Zo te zien heb je geen cilinder beschermers erop zitten. . . Misschien een ideetje om die toch maar aan te schaffen?
Ja, als ik de motor ga verkopen. Cylinder beschermers over de schade, niets meer van te zien O-) .
Als ik ze er nu op doe, zijn ze beschadigd voor ik de motor verkoop O-) .
 
:^
ook mijn GTR kreeg ik weer op het rubber nadat deze op zijn kant was gestuiterd,
motor rechtop zetten is zelfs een onderdeeltje van de rijopleiding bij bijv NYPD-harley agenten

@ TS lucky basterd :+ , nog geen spierpijn btw ?
Spierpijn na een val met 10 kmph :Z ?
Nee hoor, wel weer een deuk in mijn ego -O- .
 
:^ En als je maar kwaad genoeg bent.....ik spreek uit ervaring. O-)

Maarreh... als zo'n beest gaat, dan gaat 'ie. Je houdt 'm dan echt niet. Zoveel mogelijk opvangen en rustig neerleggen, vervolgens weer oprapen.

Sterkte. Maar het zijn wel dè bikkels hè, die met dit weer gaan :] :} :}
Bikkels? Met zulke motoren? :? Lekker kuipie, schermpie en handvatverwarming, waarschijnlijk nog een goretex BMW-outfitje erbij (lekker warrum, I know, heb het zelf ook)...... mwoa, zo hou je het wel ff uit hoor met deze temperaturen!

Maar gladheid? Nee mij niet gezien, dat vind ik veel te zonde van mijn beemertje!! (buiten het feit dat ik GEEN kuipie, schermpie en handvatverwarming heb ;) )



Trouwens waar kan ik zo'n cursusje motor-recht-overend-zetten krijgen want ik mis toch echt een beetje kracht daarvoor hoor! B|
 
Vanochtend was mijn gedrag iets opvallender, je ziet niet elke dag motoren op zijn kant liggen, maar niemand heeft me gezien.


ik mag dan wel gewoon met de fiets op het fietspad gevallen zijn gisterochtend vroeg ;(

bij mij stonden 3 van die dapperre dodo's gewoon naar me te staren hoe ik een 4 meter lange schuiver maakte... met moeite op stond... en verder kon gaan lopen met de fiets in mijn hand omdat de ketting ernaast lag ...die ik er met mijn inmiddels bevroren handen natuurlijk niet zelf op kon leggen....MY HEROES B| B|

gelukkig kwam m'n werkgever er aan heeft me thuis afgezet om droge kleren aan te trekken en me vervolgens weer op werk heeft afgezet!!
:}


happy ending....nah jah ben nu alleen stijf :X
 
Hagel ?! NIets van gemerkt, alleen tiefus zonlicht dat zo lekker spiegelde in het wegdek......

Toch maar even gestopt om me zonnebril op te zetten....

(owja, had me verslapen :+ )
 
Probleem was alleen toen ik hem liet om fl*kkeren dat hij half tegen de muur hing. Dus ik kon alleen aan de verkeerde kant staan om hem weer omhoog te krijgen , wat dus uiteindelijk ook niet in mijn eentje lukte

kinderachtig Grinnik, gniffel, gniffel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan