Lady J's "Wakker Worden Buurman" meeting

NielsVR

MF veteraan
25 jul 2002
3.171
0
Zoetermeer
Dit was echt héél gaaf :} Schitterend al die motoren in Lady J d'r straat. Wat een pokkeherrie *D Alle buren gelijk wakker, deuren en ramen gingen open. Veel lachende gezichten, maar ook een paar boze })

VOOR DE 56K MENSEN

Druk op stop in je browser zodat de pagina stopt met laden en ga naar:

www.xs4all.nl/~nielsvr/motor/wakkerwordenbuurman

Daar kun je zelf bepalen welke foto's je wil bekijken en zijn de foto's iets kleiner.

P.S. Ik heb per ongeluk mijn camera op de laagste kwaliteit gezet |( Is al niet zo'n best ding, dus erg duidelijk zijn de meeste foto's niet :(

FILMPJE

Lage resolutie voor de modemers (2,5 Mb)
Hogere resolutie voor de breedbanders (8 Mb)

FOTO'S

DCP_0736.jpg


DCP_0737.jpg


DCP_0738.jpg


DCP_0739.jpg


DCP_0740.jpg


DCP_0741.jpg


DCP_0742.jpg


DCP_0743.jpg


DCP_0744.jpg


DCP_0745.jpg


DCP_0746.jpg


DCP_0747.jpg


DCP_0748.jpg


DCP_0749.jpg


DCP_0750.jpg


DCP_0751.jpg


DCP_0752.jpg


DCP_0753.jpg


DCP_0754.jpg


DCP_0755.jpg


DCP_0756.jpg


DCP_0757.jpg


DCP_0758.jpg


DCP_0759.jpg


DCP_0760.jpg


DCP_0761.jpg


DCP_0762.jpg


DCP_0763.jpg


DCP_0764.jpg


DCP_0765.jpg


DCP_0766.jpg


DCP_0767.jpg


DCP_0768.jpg


DCP_0769.jpg


DCP_0770.jpg


DCP_0771.jpg


DCP_0772.jpg


DCP_0773.jpg


DCP_0774.jpg


DCP_0775.jpg


DCP_0776.jpg


DCP_0777.jpg


DCP_0778.jpg


DCP_0779.jpg


DCP_0780.jpg


DCP_0781.jpg


DCP_0782.jpg


DCP_0783.jpg


DCP_0784.jpg


DCP_0785.jpg


DCP_0786.jpg


DCP_0787.jpg


DCP_0788.jpg


DCP_0789.jpg


DCP_0790.jpg


DCP_0791.jpg


DCP_0792.jpg


DCP_0793.jpg


DCP_0794.jpg


DCP_0795.jpg


DCP_0796.jpg


DCP_0797.jpg


DCP_0798.jpg


DCP_0799.jpg
 
Laatst bewerkt:
hahaha! dit is echt vet!!!

hoe ziek ik mijn buren....

is wel jammer. ik heb ook een buurman die ik wel kan schieten, maar die rijdt zelf ook motor dus die pak je daar niet mee..... misschien toch maar eens mijn vrienden van de straaljagerclub uitnodigen!
 
Machtig mooi! :}
Ik heb niet het hele verhaal gevolgd over de buurman, maar die liep toch zo te zeiken? Doet ie dat nu nog of houd ie nu eindelijk z'n bek ?
 
Modjes:
Kunnen jullie de topic titel even veranderen in:

Verslag: Lady J's "Wakker Worden Buurman" meeting

Als het past tenminste. Ik had in mijn titel het woord "foto's" erachter gezet, maar die laat ie niet zien.

De buurman heeft zich geloof ik niet laten zien :X Hij was wel thuis dacht ik :)
 
Laatst bewerkt:
Hij was weer fijn!!! Je zal het in je straat krijgen op zondagochtend!!!
En ook leuk om weer eens een hoop MF gezichten te zien. Helaas konden 'de DAS' en ikzelf niet de hele rit meerijden '(
Bij Hazerswoude ging het nog ff een beetje mis. Een groepje bleef achter ons aanrijden en gingen dus de verkeerde kant de N11 op. Nadat dit misverstand was
opgehelderd, zijn ze als een speer weer de goeie kant op gescheurd. Ik hoop dat ze nog hebben kunnen aanhaken. Anders voel ik me toch een beetje schuldig
OK.. hier zijn de foto's, niet zoveel als van Niels, maar ja... het rolletje was vol :?
Joyce001.JPG


Joyce002.JPG


Joyce003.JPG


Joyce004.JPG


Joyce005.JPG


Joyce006.JPG


Joyce007.JPG


Joyce008.JPG
 
Ben net afgehaakt bij Woerden (rij voor de plee was mij te lang :P )

ff lekker gereden, 1 flitswagen (groene bestel op de N11 vlak voor Bodegraven) en 16 flitspalen tegen gekomen. Gelukkig reed iedereen heel netjes... op die momenten O-) .

Herrie was wel leuk... alleen was RenegadeHD erbij dus ik heb maar één motor gehoord :+

Nog meer lastige buurmannen op MF? :)
 
Dames en heren, U bent goed bezig geweest. Hulde aan de breakfast club... :}


Zeer gaaf, buitengewoon leuk enz. enz. Had graag meegereden, kon echter niet.
 
Ook ik ben net terug,
zoals bij elk evenement was de MF afdeling Noord-Holland-Noord ;) weer met een
afvaardiging aanwezig.
09:15 vanaf Kooimeer vertrokken met Flow,PQ en Jessy, op de a4 bij het brugrestaurant kawa_shedevil en Chris opgepikt.
In Zoetermeer stond er al een aardig groepje bij de Mac en dat werden er alleen maar meer, Toen naar Lady-j gereden, rustig buurtje zondagochtend, je kent dat wel
tot opeens de straat vol staat met motoren, alle gordijntjes in de straat waren nog dicht maar dat veranderde vrij snel, helemaal toen RenegadeHD weer even gas gaf, gordijnen open, slaperige gezichten Onweer :? :? .
Toen nog een burnout en wat machines klappend in de toerenbegrenzer en het feest was compleet.
Hierna nog even om de hoek gestaan met zijn allen en toen de toertocht, ik moest nog tanken en wist nog niet of ik mee zou rijden, nou na het tanken dus wel, want
toen zag ik niemand meer.
Nog klein stukkie door Z'meer gereden met iemand op een lucky-strike suzuki en een zxr-750 waarna we snel tot de conclusie kwamen dat een routebeschrijving aannemen even eerder toch wel handig was geweest :) .
Toen begon het ook nog te regenen en dat is tot Alkmaar ook niet opgehouden.

Op naar de volgende 'isjebuurmanvervelendzetdestraatvolmetmotorenmeeting!'
 
Laatst bewerkt:
Gne gne. Echt gaaf dit. :)

Ben benieuwd hoe achteraf de reacties van de bewoners naar Lady J en Ferko zijn geweest.
Het grootste deel zal het wel waarderen, gebeurt er eindelijk eens wat in Zoetermeer. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan