Lage kmstand oude motor, wat zou slijtage kunnen zijn?

Haha, thanks voor het onderzoek enzo, hij zag er goed uit! Helaas was het niet de vtr 😂 voet steuntjes als nieuw, nieuwe bandjes natuurlijk, vorige waren droog. Misschien ga ik vanmiddag een ritje maken, maar weet dit nog niet zeker!! Thanks voor tips!
 
Datum eerste tenaamstelling
spacer.gif
25 maart 1999
Datum laatste tenaamstelling
spacer.gif
19 oktober 2018

Volgnummer eigenaar
spacer.gif
5

Het lange stilstaan was in elk geval niet bij de huidige eigenaar. Uit de advertentie:
"Bij de VTR is het spuitwerk niet helemaal perfect. En de rechter spiegel is stuk. "
"Beide motoren zijn in de winter volledig onder handen genomen waarbij onder andere; het luchtfilter is schoongemaakt, remvloeistof is ververst, olie filter vervangen, olie ververst uiteraard, remklauwen nagekeken, remblokken vervangen, en bij de VTR zijn de remklauwen en remcilinder gereviseerd, evenals de bougies vernieuwd."

Als het waar is, lijkt het me niet verkeerd.
Hmm.. Ik lees: 5 eigenaren icm vervangen remblokken en toch maar 10.000 kilometer gereden in 20 jaar. Lijkt me een bijzondere combi.
Mocht het toch gewoon 110.000 zijn dan is dat realistischer en dat hoeft ook geen probleem te zijn als er fatsoenlijk mee omgegaan is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan