Heeft iemand hier wat benul van lagers en maten?
Ik heb een 17" velg voor mijn beemer gevonden, leuk voor het proberen van plakbandjes, komt van een dt125 oid af. De naaf is hetzelfde als van mijn bmw, behalve........de lagerpassing en maat. Ik dacht eerst dat het alleen een smallere binnenmaat was, maar helaas.
In de bmw zit een 6203-2RS (17 mm x 40 mm x 12 mm)
In de andere naaf zit een 6302-2RS (15 mm x 42 mm x 13 mm)
Idealiter zoek ik dus een lager met de maten 17 mm x 42 mm x 12 mm om het wiel zo in mijn motor te hangen.
Bij SKF kom ik ze niet tegen in de online library.
Als ik zoek met de maten kom ik op een Honda lager, maar die is waarschijnlijk niet afgedicht, want het is een transmissielager.
Weet iemand een oplossing? Zoiets als: 'he die kun je gewoon daar en daar krijgen' of 'huppa zus enzo busje ertussen en klaar'?
Anders zit er weinig anders op dan omspaken en eigenlijk wil ik liever eerst vrijblijvend het wiel kunnen testen.
Ik heb een 17" velg voor mijn beemer gevonden, leuk voor het proberen van plakbandjes, komt van een dt125 oid af. De naaf is hetzelfde als van mijn bmw, behalve........de lagerpassing en maat. Ik dacht eerst dat het alleen een smallere binnenmaat was, maar helaas.
In de bmw zit een 6203-2RS (17 mm x 40 mm x 12 mm)
In de andere naaf zit een 6302-2RS (15 mm x 42 mm x 13 mm)
Idealiter zoek ik dus een lager met de maten 17 mm x 42 mm x 12 mm om het wiel zo in mijn motor te hangen.
Bij SKF kom ik ze niet tegen in de online library.
Als ik zoek met de maten kom ik op een Honda lager, maar die is waarschijnlijk niet afgedicht, want het is een transmissielager.
Weet iemand een oplossing? Zoiets als: 'he die kun je gewoon daar en daar krijgen' of 'huppa zus enzo busje ertussen en klaar'?
Anders zit er weinig anders op dan omspaken en eigenlijk wil ik liever eerst vrijblijvend het wiel kunnen testen.