lager nummers

stofzuigertje

Rookie
11 okt 2007
5
0
bavel
hallo ik ben joep ....

ik ben opzoek naar de lager numemr van de cagiva wmx 125

iemand?
heb ze snel nodig maar dat zal niet gaan denk ik
 
hallo ik ben joep ....

ik ben opzoek naar de lager numemr van de cagiva wmx 125

iemand?
heb ze snel nodig maar dat zal niet gaan denk ik

Zeg zuigertje..........
Er zitten in een motorblokje diverse lagers, met állemaal een ander nummer.
Dus je kunt met 1 nummer niet alle lagers krijgen, en nee, er is ook geen pakket lagers wat onder 1 bestelnummer valt
Ook is het zo dat blokken nogal snel van elkaar verschillen, zelfs in hetzelfde bouwjaar hebben ze soms andere onderdelen erin zitten, waardoor een framenummer vaak uitsluitsel moet geven in welke maand de motor geproduceerd is.
Dus wat er nodig is, is een exacte type omschrijving, een bouwjaar, een framenummer, en precies welk lager je wilt hebben.
 
Laatst bewerkt:
Zeg zuigertje..........
Er zitten in een motorblokje diverse lagers, met állemaal een ander nummer.
Dus je kunt met 1 nummer niet alle lagers krijgen, en nee, er is ook geen pakket lagers wat onder 1 bestelnummer valt
Ook is het zo dat blokken nogal snel van elkaar verschillen, zelfs in hetzelfde bouwjaar hebben ze soms andere onderdelen erin zitten, waardoor een framenummer vaak uitsluitsel moet geven in welke maand de motor geproduceerd is.
Dus wat er nodig is, is een exacte type omschrijving, een bouwjaar, een framenummer, en precies welk lager je wilt hebben.

:^

Ga maar naar een dealer toe ofzo, die hebben daar de spullen voor (al is dat voor cagiva een beetje moeilijker)
 
Mja, als je alle lagertjes ineens wil bestellen ga je idd naar een dealer moeten met je frame en motornr., dit kan wel vrij duur uitvallen.
Als je ze in de speciaalzaak wilt kopen, ga je wel je blokje uit elkaar moeten halen en met elk lagertje en/of nr naar daar moeten gaan.
 
gewoon oude lager eruit halen en met de restanten naar de lagerboer gaan, die heeft doorgaans wel voldoende kennis om je een nieuw lager te verkopen. (En het kost een fractie in vergelijking met een lager van de motordealer, terwijl het hetzelfde lager is)
 
ja dat is het um nou juist he ... :P
op al die lagers staan geen nummers ... ze horen op de buitenste ring te staan
alles is gewoon schoon dus als er nummers op zouden staan zou ik het wel zien

maar ik heb ze al
 
ja dat is het um nou juist he ... :P
op al die lagers staan geen nummers ... ze horen op de buitenste ring te staan
alles is gewoon schoon dus als er nummers op zouden staan zou ik het wel zien

maar ik heb ze al
Op bearings.nl hebben ze een lagerdatabase, ken je lekker je eigen lagers opzoeken. Ze hebben daar van alles liggen...+ goeie service. Komt niet vaak meer voor tegenwoordig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan