Lagers vervangen... kosten??

Michel-srad

Die hard MF'er
21 sep 2003
427
0
Capelle aan den IJssel
Vandaag lekker op een stukkie op de motor rijden. Rijd ik op de snelweg komt er opeens een pleurisherrie uit mijn blok. Ik vertrouwde het niet en meteen aan de kant gegaan. Zie ik terwijl ik stil sta het olielampje branden... !@#$!@%$!@#% het zal toch niet....

Jawel dus.. olie op.. balen als een stekker. FF mijn vriendin gebeld of ze even een paar liter olie wil komen brengen omdat ik langs de weg sta. Olie erin en weer bijvullen. durfde hem bijna niet te starten maar toch even geprobeerd. Nog steeds dat klote geluid.

ANWB gebeld, heeft natuurlijk niets kunnen doen en de motor maar bij de garage die ik huur afgeleverd. Volgens de monteur van de ANWB zijn het waarschijnlijk de lagers die toch een flinke opdoffer hebben gehad.

Mijn vraag is dus:

Weet iemand wat het vervangen hiervan gaat kosten?? of is er misschien iemand die dit voor een leukere prijs dan de dealer voor mij zou kunnen doen?

Baal verschrikkelijk.. en dan te bedenken dat het ook nog mijn eigen stomme fout is geweest ;(
 
Maar buiten dat het veel geld kost is het zeer leuk en leerzaam!
(Afbeelding)


zo ligtíe er bij mij ook bij...kz750e-kawa...brikkie..
alleen heb ik'em voor de onderdelen erbij gekocht....kan me geen buil vallen 120 pleuro voor een komplete fiets...ach ja dat bigend lager is kaduuk...
dat zou bij Bolman 470 pleuro '( dat is pér bigend.. B| ) moeten kosten |( |( ..noway :N ...
voorlopig een donorfiets...
cilinder/zuigerpartij is ok....en de rest ook.. 8-) als de economische lift weer gemaakt wordt....dan zien we wel verder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan