Lak kwaliteit

siep wokkel

MF veteraan
2 jan 2005
2.020
0
hallum
Hallo.

Heb mijn motor laten spuiten bij een autoschadebedrijf. Ook aangesloten bij allemaal instanties enzo.

Heb het zwart laten doen, maar dat moet niks uit maken voor de lak.


Maar wat een softe lak van tegenwoordig zeg. Die watergedragen rotzooi. Je ziet er gelijk alles op.

Zou toch niet mogen. Als ik dit niet zwart had laten doen dan zou ik terug gaan.

Iemand miss tips, geen folie graag.


Ik dacht zelf aan iemand of een bedrijf die mijn kappenset nogmaals in de blanke lak kan zetten maar dan in een paar dikke lagen niet milieuvriendelijke sterke chemische lak.


Liefst in het noorden..
 
Dan zou ik er nu mee terug gaan en vragen of ze blanke lak laag niet vergeten zijn. Als ze kunnen uitleggen dat ze toch goed werk hebben verricht, foto's maken, opsturen naar de instanties en vragen of dit spuitwerk van normale kwaliteit is.
 
Dan zou ik er nu mee terug gaan en vragen of ze blanke lak laag niet vergeten zijn. Als ze kunnen uitleggen dat ze toch goed werk hebben verricht, foto's maken, opsturen naar de instanties en vragen of dit spuitwerk van normale kwaliteit is.


Dat is nu net het probleem: Hij heeft het zwart laten doen. Kortom de bijdrage aan de bodemloze put der Nederlandsche staat is niet afgedragen.



Je bent een Wokkel of je bent het niet _O- _O-
 
Zwart gedaan of niet, ik zou gewoon terug gaan.

Omdat jullie niets aan de staat betalen, mag de spuiter slecht werk afleveren???
Vraag of dit normaal is en laat hem het over doen.
 
Ik heb mij al eens eerder laten vertellen door een motorfietsspuiter dat AUTOschadebedrijven een tank effe meespuiten als er een auto of onderdeel gespoten moet worden in dezelfde kleur.
Dan hangen ze die tank er even naast in de spuitcabine.
Nadeel is dus dat er geen benzinebestendige lak gebruikt wordt.
Wel goedkoper maar niet duurzaam.
 
Ik heb mij al eens eerder laten vertellen door een motorfietsspuiter dat AUTOschadebedrijven een tank effe meespuiten als er een auto of onderdeel gespoten moet worden in dezelfde kleur.
Dan hangen ze die tank er even naast in de spuitcabine.
Nadeel is dus dat er geen benzinebestendige lak gebruikt wordt.
Wel goedkoper maar niet duurzaam.



Dus als jij benzine over je auto gooit lost je verf op.


Zal hem welleens bellen idd. Miss wil ie helpen.


Was ook niet duur daar niet van. 375 voor een hele motor.

Lijkt me niet dat ie dat ff snel meegespoten heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan