Lakstift cabdy lime green

Rdh-kawa

Rookie
10 okt 2019
17
0
Kan iemand mij helpen?

Ik heb al wat afgezocht op het forum en zie overal voorbij komen dat ik de lakstift 19x candy lime green moet hebben, kan die alleen nergens vinden. Heb al via een site candy lime green gekocht maar komt niet echt overeen (zie foto's). Op de tank zit weer een andere lakstift dan op de zijkap.

Anders is de enige optie opnieuw laten spuiten maar dat is een beetje prijzig denk ik zo.

Gaat om een kawasaki z750 als uit 2009

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 20191204_154656.jpg
    20191204_154656.jpg
    52,7 KB · Weergaven: 9
  • 20191204_154848.jpg
    20191204_154848.jpg
    229,6 KB · Weergaven: 14
  • 20191204_154912.jpg
    20191204_154912.jpg
    103,8 KB · Weergaven: 11

Onder kopje “verf” effe kijken.
Of anders effe een account aanmaken met framenummer dan krijg je de exacte kleurcode erbij te zien. Het account kun je ook makkelijk gebruiken om onderdelen te bestellen dmv uitgebreide tekeningen met nummers en prijzen.

Gr.
 
Thanks.

Denk dat ik hem heb gevonden.

Had die site nog niet voorbij zien komen.
 
Als je twijfelt kun je altijd bij een automotive verfhandel langsrijden. Deze kunnen je lak scannen en dat rolt dan verfadvies uit, kunnen zelfs verkleuring door veroudering compenseren indien nodig.
 
Als je twijfelt kun je altijd bij een automotive verfhandel langsrijden. Deze kunnen je lak scannen en dat rolt dan verfadvies uit, kunnen zelfs verkleuring door veroudering compenseren indien nodig.
Ik ga stoppen met de lakstiftjes en laat al mijn kappen opnieuw spuiten bij een maatje.

Die laat ook de kleur scannen en dan spuit die alles netjes opnieuw.

Bedankt in ieder geval👍
 
Ik ga stoppen met de lakstiftjes en laat al mijn kappen opnieuw spuiten bij een maatje.

Die laat ook de kleur scannen en dan spuit die alles netjes opnieuw.

Bedankt in ieder geval👍
Succes, maar dat scannen gaat em niet worden ben ik bang voor. De uitkomst van de scan is beperkt tot wat er in de database voorhanden is. En de kans dat deze kleur daar in zit is nihil, maar proberen kan altijd. Dus de dichtst benaderde kleur uit de database zal aangegeven worden, in t gunstigste geval een parelmoer groen die uiteraard groen is, maar daar houdt het dan ook op voor wat betreft overeenkomst.. Candies meten met een spectrometer gaat zowiezo niet.Kijk anders op Mocyco.com motorkleuren, als de kleur niet in het bestand zit kan ie daar in ieder geval goed gemaakt worden aan de hand van een kleurdeel.
 
Succes, maar dat scannen gaat em niet worden ben ik bang voor. De uitkomst van de scan is beperkt tot wat er in de database voorhanden is. En de kans dat deze kleur daar in zit is nihil, maar proberen kan altijd. Dus de dichtst benaderde kleur uit de database zal aangegeven worden, in t gunstigste geval een parelmoer groen die uiteraard groen is, maar daar houdt het dan ook op voor wat betreft overeenkomst.. Candies meten met een spectrometer gaat zowiezo niet.Kijk anders op Mocyco.com motorkleuren, als de kleur niet in het bestand zit kan ie daar in ieder geval goed gemaakt worden aan de hand van een kleurdeel.
Dankjewel voor je informatie. Dacht dat die het deed inscannen, maar hij heeft een kap naar het bedrijf gestuurd waar die altijd zijn verf haalt en na laten maken👍
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb al wat afgezocht op het forum en zie overal voorbij komen dat ik de lakstift 19x candy lime green moet hebben, kan die alleen nergens vinden. Heb al via een site candy lime green gekocht maar komt niet echt overeen (zie foto's). Op de tank zit weer een andere lakstift dan op de zijkap.

Anders is de enige optie opnieuw laten spuiten maar dat is een beetje prijzig denk ik zo.

Gaat om een kawasaki z750 als uit 2009

Alvast bedankt!
Op Japparts geven ze een lakstift candy lime green de code 8N en de spuitbus 51P daar kun je ze ook bestellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan