Lamme handen

Probeer eens zo'n gashulpje. Veel heeft te maken met de hoek die je hand tov je pols/onderarm maakt. Met dat gashulpje hoef je in rincipe helemaal niets vast te houden. Je kan ze in China bestellen dus ook bij jou gratis bezorgd
Kom op zeg, die dingen kosten hier 10 euro. Daar ga je toch niet iets voor in china bestellen en dan maar hopen dat het drie weken later aankomt
 
Hij woont in Australie joh, met je komop. Of whatever, aan de andere kant van de planeet :(
 
Dan nog. Beter de lokale economie steunen dan iets uit china bestellen. Maakt niet uit waar je woont
 
compleet off-topic, maar wat voor spiegels zijn dat?
Dat waren/zijn bar end mirrors.
Maar ik vond ze niet mooi als bar ends, maar de spiegel opzich wel, ik heb toen van die dingen gekocht die je op het stuur kan schroeven voor spiegels, en toen heb ik 10mm RVS round bar gekocht, aan beide kanten schroefdraad gemaakt, en daar alles aan geschroeft.

De spiegels boven op het stuur lijkt beter, maar dan kijk ik tegen mijn armen aan, zo niet.

Dit zijn ze niet, maar de manier hoe ze gemonteert worden is wel hetzelfde.
 

Bijlagen

  • bar ends.jpg
    bar ends.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 9
Ja en nee, ik heb weet dat je niet in een stuur moet knijpen, maar zonder kuip moet je je veel meer vast houden als op een racer.
Probeer dat zoveel mogelijk te ondervangen door met je knieen te knijpen en je met je buikspieren op je plek te houden. Dat is niet zaligmakend met een gladde tank en flink wat vermogen, maar wat voor mij persoonlijk goed werkt zijn StompGrips of iets dergelijks. Het is niet perse mooi, of echt goed voor je leren pak, maar het helpt wel met stevig zitten.
Mijn ZX10R is ook een naked bike met een hoger stuurtje (en voldoende vermogen) waardoor je en veel wind vangt, en bij gasgeven goed moet klemmen, maar die gripstickers helpen daar wel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan