Lamp toerenteller vervangen SRAD 600 98

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Mijn toerenteller lampje is overleden van mijn 98-er GSX-R 600. Die gaat dus vervangen worden, maar is dat veel werk, heeft iemand dat al eens vervangen?

Is het een kwestie van topkuip er af, schroefje los maken, lampje vervangen en klaar (met andere woorden: Doe ik het morgen tijdens de lunch), of is het wat meer werk? (Doe ik het van het weekeind?)

Ooit komt er een werkplaatshandboek, maar die is er nu dus nog niet...
 
Ah, cool! Staat daar toevallig in wat voor lampjes er in dat dashboard gaan, dus die om de toerenteller in zijn geheel te verlichten? Da's eigenlijk het enige wat ik moet weten voordat ik de boel loshaal. :)
 
Maar ik hoef echt alleen maar het type lampje te weten, zodat ik dat kan kopen voordat de boel open gaat. :)

Maar vwb. het lenen, bedankt voor het aanbod. Mocht ik tegen de tijd van de grote beurt nog geen eigen boek hebben dan wil ik er zeker gebruik van maken. :}
 
Effe 2 blz. v.h. WPH gescant.
Zo te zien moet je alles demonteren tot aan de printplaat.
SUCCES :9

[edit]
bestand groter dan 100Kb
Doorgestuurd naar je mail.

neuh hoor,

gewoon je dashbord eraf halen, die zit aan de achterkant met 3 boutjes vast. Dan kun je de lampjes er van de achterkant uit trekken, ze zitten onder rubbertjes. Moet je wel eerst je ruitje eraf halen.

trouwens, 1 van de twee lampjes gaat eruit zonder het dashbord eraf te halen.
 
Heb ik verdorie de hele boel los gehaald behalve de teller unit, zit die vast en heb ik sleuteltje 8 nodig. En die heb ik dus niet... :(

Mijn kist staat natuurlijk weer aan de andere kant van het land bij mijn ouders, en daar zittie in... Dus de boel maar weer in elkaar en volgende keer beter. Het is overigens wel een rotplekje om bij te komen, onder die unit. D'r is vast een handige manier voor, maar die ontdek ik wel als ik hem losgehaald heb... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan