lampie.

oldskool

MF'er
11 mei 2006
160
0
meppel
k w e e t dat dit topic hier eigenlijk n i e t thuis hoort maar eh- kvroeg me af wie er nog een overbodig koplichtje 'in de skuure' heeft liggen ?? 'Met al die chopperrijders hier..

k zoek nl iets anders dan die ennorrrrme grote bouwlamp die m'n XS-je nu 'siert'..
(is voor n caferacer misschien ok maar voor n sjoppurt geen gezicht ..)

Oh enneh..liefhebbers opgelet: al t ff meezit heb ik zeer binnenkort(...)een standaard XS650 koplampie over..dusseh,als iemand m nodig heeft,kom maar halen..

((t 'verbouw-m'n yamaha-sjoppie-project' vordert gestaag; aankomende week word t een hardtail, en net op e-bay een bod gedaan op n heus mooi 19"voorwiel,apehangert deze week met de post binnen..gaat goed komen..piccies volgen!))
 
Niemand ?? niks ?? Grtvrdegrtvr..dan moet k dat o o k al op Vehikel zien te vinden-kan beter een aanhangertje meenemen vrees ik..

(wel apart om te zien - t verschil in onderlinge handel hier in sportmotoronderdelen en in custommotoronderdelen..k dacht dat de zgn. 'chopper' veel populairder was nl..)
 
eentje vd firma 'Bates'dus heh ..ok, dank heren! gaan we ff opzoeken..

(heb zowiezo al n TOP- dag-vanmorrege een pakketje binnengekregen met d'rin een nog erg net 2ehands sportstertankie..incl.p&p slechts 4 tientjes..niet gek toch ?? krijg k daarnet n mailtje v.a marktplaats terug met n complete vork,21" voorwiel (yesss!!!)en nette bochies..moet nog effe horen wat t kosten moet maar mijn dag KON niet meer stuk! Tot ik zonet effe de weg hier opbleerde voor cigs en b ij n a in n fuik van onze geuniformeerde 'vrienden'terechtkwam - kon nog net rechtsomkeert maken en weer huiswaarts scheuren..Al met al een zeeeer winstgevend daggie dus *O* )

((k wens een ieder hier iig. netzoveel mazzel op e e n dag ;) ))
 
Tot ik zonet effe de weg hier opbleerde voor cigs en b ij n a in n fuik van onze geuniformeerde 'vrienden'terechtkwam - kon nog net rechtsomkeert maken en weer huiswaarts scheuren..

Dinsdagavond hè, dé controleavond van de reservepolitie. Waar stonden ze dit keer? Onder het viaduct op de Hoogeveenseweg?
 
..WTF !?! hoe weet JIJ dat nou ??? hahahahahahaha... _O-

(ben grtverredemme over zuidwolde over die kleine binnenweggies naar huis gecrosst !!!)
 
..WTF !?! hoe weet JIJ dat nou ??? hahahahahahaha... _O-

full
 
Dinsdagavond hè, dé controleavond van de reservepolitie. Waar stonden ze dit keer? Onder het viaduct op de Hoogeveenseweg?
(halt politie)

"He Gert "

He Bral

"Heb je je papieren bij je"

Nee, uiteraard niet..

"Hmm, wil je even blazen"

Nee, ook niet, ik ga naar huis en heb hier geen zin in

"Als je zo dwars gaat doen moet ik je toch bekeuren voor het niet hebben van je papieren etc....bla.bla.bla"

Zeg, Gert, ik zag dat jij vanmiddag een dikke storing had gemeld op jullie afdelingsprinter, wat doen we, kom ik hem morgen repareren of bel ik een monteur en wacht je drie weken ?

"Ach, zo erg is het ook niet dat je niet meewerkt, rij ook maar door........."


Verkorte anekdote uit de tijd dat ik nog op een Helpdesk zat en een "collega" blijkbaar dus bij de reservepolitie, weet je dus meteen wat je aan die lui hebt, vieze nichten zijn het, bang voor de duivel en bang voor hun wijf.
Dit was overigens op de zelfde locatie, onder het viaduct bij de A32
 
Reservepolitie .Die hebben toch ook alleen een stok en een gsm.
meer van dit soort jongens.
Daar komen de schutters.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan