lampje motormanagement blijft branden nc750x 2018

YDT250

Rookie
3 jan 2017
5
0
Wie kan mij vertellen of ik het lampje kan resetten van het motormanagement bij mijn Honda nc 750x
vanmorgen met het starten bleef het lampje maar branden. of wat zou dit kunnen zijn? gr John
 
Wie kan mij vertellen of ik het lampje kan resetten van het motormanagement bij mijn Honda nc 750x
vanmorgen met het starten bleef het lampje maar branden. of wat zou dit kunnen zijn? gr John
Bij je accu ergens zit een obd stekkertje... die kan je met een bepaalde combi "kortsluiten" en dan gaat dat lampje de fout-code knipperen.
Zo kan je 'm ook resetten... als ik me goed herinner. (wel iets met accu los halen geloof ik)
(weet de procedure niet meer, zelf een keer gedaan nadat ik een fout heb getriggered door stilstaand het gas iets open te houden voor langere tijd....
(deed ik bij een verkeersregelaar op kruispunt die 3 andere banen/rijrichtingen 5x liet rijden en die waar ik (en anderen) in stonden te wachten negeerde))
Maar je kan ook gewoon eens naar de (Honda) dealer te rijden en de foutcode uit te laten lezen....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan