Lamstralen in motorzaken

jonker

Rookie
7 jan 2003
17
0
arnhem
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hier in Arnhem is geen fatsoenlijke motorzaak te vinden. Kom je met je accu bij Motorhuis De Pit Stop, Johannes Huddeweg 10, zitten dr weer een paar van die lamme gasten. Ja ff me brood op eten en ze laten je een half uur wachten!!!!!!!!!!!!! Na een half uur helpen ze je dan eindelijk, snappen ze je nog niet en zijn ze echt zwaar ongeinteresserd!Echt nog nooit zo'n slappe zaak meegemaakt :r Ja dan loop je toch vanzelf weg of nie dan? Hebben jullie tips voor zaken die wel service hebben?????
 
www.motordealer.info

Roadrunner in Rheden, erg aardige mensen
Rb den Balver tin Duiven, ken em niet maar schijnt aardig te zijn
Kobra Motorgarage, Arnhem, idem
Termaat in Nijmegen

Nog meer? :P
 
wie gaat er dan ook naar een zaak die Pit Stop heet :+

ik heb vaak van dit soort dingen meegemaakt, moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vriendelijk geholpen word bij Zaanstad hier in Alkmaar.
als ze nu ook een beetje vlot zijn met die voorpoten... '(
 
Rob den Balvert, ga daar s kijken, echt een aanradertje. Staan altijd klaar voor je, ze zitten op het industrie terein 'T Holland midden in Duiven, niet te missen want het is 1 kleine rondweg op dat terrein.
 
Vorige week een paar laarzen gekocht bij Martijns Motorkleding in Rotterdam. Supergezellig zaakie met mijn geliefde Rotterdamse mentaliteit. Bakkie koffie d'r bij...

Kreeg ook nog korting... Volgend seizoen ga ik een nieuw pak kopen en de kans is groot dat ie daar vandaan komt.

Helaas een beetje uit de buurt van Arnhem, maja dan heb je een leuk ritje ;)
 
Vorige week een paar laarzen gekocht bij Martijns Motorkleding in Rotterdam. Supergezellig zaakie met mijn geliefde Rotterdamse mentaliteit. Bakkie koffie d'r bij...

Kreeg ook nog korting... Volgend seizoen ga ik een nieuw pak kopen en de kans is groot dat ie daar vandaan komt.

Helaas een beetje uit de buurt van Arnhem, maja dan heb je een leuk ritje ;)

aan de andere kant heb ik toch ook een aantal negatieve berichten over deze zaak gelezen op www.motordealer.info .......
 
ja die negatieve punten komen meer en deel van mensen die verwachten dat ze altijd maar als eerste geholpen worden en met alles de beste service krijgen
het is een top zaak waar niks op aan te merken valt
 
Ik heb mijn motor gekocht en in onderhoud bij De Pit Stop, en ben er in principe prima over te spreken.

Ja ff me brood op eten en ze laten je een half uur wachten!!!!!!!!!!!!! Na een half uur helpen ze je dan eindelijk, snappen ze je nog niet en zijn ze echt zwaar ongeinteresserd!
Niet om lullig te doen, maar je had natuurlijk ook kunnen vragen of je geholpen kon worden in plaats van een half uur te wachten tot ze hun brood op hebben. :)
 
ja die negatieve punten komen meer en deel van mensen die verwachten dat ze altijd maar als eerste geholpen worden en met alles de beste service krijgen
het is een top zaak waar niks op aan te merken valt

je hoort mij ook niet zeggen dat het niks is..... als ondernemer kan je meestal niet iedereen tevreden houden, vrees ik. er zitten altijd wel z**kers tussen!!

ben er zelf overigens nog nooit geweest, dus oordeel ik niet!
 
Op donderdag 17 april 2003 16:38 schreef gewoon een R6 het volgende:dat hoor je mij ook niet zeggen..... als ondernemer kan je meestal niet iedereen tevreden houden, vrees ik. er zitten altijd wel z**kers tussen!!
pcies en dit was ook iets tussen klanten van hans van wijk en di evan martijn
martijn heeft daar in het verleden gewerkt
beetje zielige klachten namelijkmaar de negatieve punten springen er altijd toren hoog boven uit
 
pcies en dit was ook iets tussen klanten van hans van wijk en di evan martijn
martijn heeft daar in het verleden gewerkt
beetje zielige klachten namelijkmaar de negatieve punten springen er altijd toren hoog boven uit

ja, dat verhaal ken ik. dus begin je als verse ondernemer, met gelijk al een negatieve last op je nek!
 
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar hier in Arnhem is geen fatsoenlijke motorzaak te vinden. Kom je met je accu bij Motorhuis De Pit Stop, Johannes Huddeweg 10, zitten dr weer een paar van die lamme gasten. Ja ff me brood op eten en ze laten je een half uur wachten!!!!!!!!!!!!! Na een half uur helpen ze je dan eindelijk, snappen ze je nog niet en zijn ze echt zwaar ongeinteresserd!Echt nog nooit zo'n slappe zaak meegemaakt :r Ja dan loop je toch vanzelf weg of nie dan? Hebben jullie tips voor zaken die wel service hebben?????

Jij liep dus niet weg?
 
Vorige week een paar laarzen gekocht bij Martijns Motorkleding in Rotterdam. Supergezellig zaakie met mijn geliefde Rotterdamse mentaliteit. Bakkie koffie d'r bij...

Kreeg ook nog korting... Volgend seizoen ga ik een nieuw pak kopen en de kans is groot dat ie daar vandaan komt.

Helaas een beetje uit de buurt van Arnhem, maja dan heb je een leuk ritje ;)
Kom er ook regelmatig , al is het alleen maar om ff te ouwehoeren.
Heb mijn spullen er ook vandaan!
 
voor accu's en startmotoren en dynamo's ga je naar van der Bos in
Haarlem. Die repareert en heeft ruilers klaarstaan. Krijg je nog koffie ook.
0235311024 Zij rijden ook motor....
 
Trouwens iemand bekend met Aad van Kekem Motoren (Ridderkerk).
Ook erg leuk personeel :X
Vooral oma doet het goed in de zaak :r
BBBRRRRRRRRRRRRRRRR
daar heb ik een wrak van een motor gekocht
kwam ik pas achter na de garantie
ik had toen nog helemaal geen verstand van motoren
hij wist al die tijd dat he tom een excupracer ging
zijn rare mensen bij aad van kekum
 
www.motordealer.info

Roadrunner in Rheden, erg aardige mensen
Rb den Balver tin Duiven, ken em niet maar schijnt aardig te zijn
Kobra Motorgarage, Arnhem, idem
Termaat in Nijmegen

Nog meer? :P

Roadrunner (voor onderdelen) en Termaat (voor kleding)zijn op basis van mijn ervaring goed.

Rob den Balvert en Pit Stop vindt ik beide nxs. (totaal klant onvriendelijk, ik begrijp niet hoe die jongens kunnen bestaan)

Er zitten nog wel meer motorzaken in de omgeving (zie www.abc-d.nl)
 
Kweet ook niet hoelaat je geweest bent,maar als dat tussen de middag was 12-13.30 ofzo,moet je die mensen ook wel hun boterhammetje gunnen!!!

mazzels

Ik gun die mensen hun bammetje wel daar niet van, echter, vanuit commercieel oogpunt was het wellicht slimmer geweest om ff te stoppen met happen en de klant te helpen.

Reactie vd klant is dan: Joh is een goeie motorzaak. ze laten zelfs hun brood liggen om mij als klant te helpen..wow!! Klein gebaar veel positieve reclame in dit geval.

(als mijn verkoper de klant een half laat wachten heeft zijn 1e waarschuwing te pakken, dat kan ik je verzekeren)
 
Kweet ook niet hoelaat je geweest bent,maar als dat tussen de middag was 12-13.30 ofzo,moet je die mensen ook wel hun boterhammetje gunnen!!!

mazzels

Sorry dit vind ik dus quatsch van de bovenste plank , als de deur open is ben je open voor zaken. Punt uit. Wil je dat niet dan moet je de zaak maar sluiten tijdens lunchtijd. Een negatieve naam heb je heel snel, hoe denk je nu over motorzaak de Pit Stop ?..............juist je oordeel is beinvloed.

Op donderdag 17 april 2003 17:41 schreef kawachick het volgende:Inderdaad hele rare mensen!!!
Je kan daar beter maar uit de buurt blijven :?


Ik heb hele goede ervaringen met Aad van Kekem in Ridderkerk, weliswaar geen onderhoud of aankoop motor. Maar ben zeer tevreden over accesoires en dergelijke, ben altijd zeer goed en juist geholpen. Veel beter dan bijv. een bepaalde kledingzaak in Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
Niet om lullig te doen, maar je had natuurlijk ook kunnen vragen of je geholpen kon worden in plaats van een half uur te wachten tot ze hun brood op hebben. :)
Ik was er ook bij die middag, en ik moet eerlijk zeggen dat Ivo echt asociaal werd behandeld. En er stonden meerdere klanten die zaten te balen van de 'service' en van het personeel die je vies vuil aankeken als je tijdens HUN pauze een vraag had maar beter ff wachten :Z En toen Ivo een vraag had zei de verkoper alleen huh??!! en toen pakte hij net het product wat niet nodig was. Die gast had echt een plank voor de harses (dronken ofzo??)Nooit heengaan dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan