Lamstralen in motorzaken

heb nu pas een weekkie ervaring waarin x een paar x mcr roosendaal en paar x suzuki motorhui seppe heb bezocht. ik had eerst verwacht heel veel bij mcr te komen en zo min mogelijk suzuki zelf maar ik wordt bij beide goed geholpen. bij beide is het personeel wel ok zover ik ze ken nu. Ik heb inmiddels wel meer uitbesteed bi jde suzuki maar dat komt ook dat ik voor een paar onderdeeltjes door mcr naar de suzuki werd gestuurd om dat hun het dan niet hadden..helaas...dan naar suzuki toe. nu merk ik dat de suzuki me ook best enthousiast helpt om me als vast klant aan te trekken maar ik wil toch een beetje op letten want hoe goet men je ook helpt ...alles in de wereld draait toch om centjes en een paar minuten werk wordt al gauw als half uurtje of meer arbeidsloon gerekend en dan de onderdelen ...loopt snel in grote getallen. zal zeker overal zo zijn. nu moet ik alleen nog een pak die misschien bij mcr gekocht wordt als ik overtuigd ben van de kwalitiet van de EVO pakken. en een nieuwe helm: zal waarschijnlijk shark worden maar hebben ze beiden niet
 
Termaat motoren! Super service. Ging voor ene pak,helm en handschoenenen kwam ruim voor de pauze. Ze zin ook gesloten tijdens de pauze. Maar ik was dus bijna 2 uur bezig met passen van helmen en pak en handschoenen. Kreeg ook netjes koffie. uiteindelijk pak en handschoenen gekocht voor een mooi prijsje.Ik vond het al zo rustig ineens toen ik ging afrekenen. Toen ik klaar was ging de deur weer open. ik had die gast dus gewoon van zijn pauze gehouden en heb er niks over gehoord.
Termaat was een stukkie rijden (kom zelf uit de buurt van A'dam) , maar was het zeker waard. Keuze voor hun was ook vanwege de vele goede reacies hier op het forum.

[me="Pelvis"]:Wow over reanimeren van een topic gesproken...[/me] damn zie het nu pas :9
 
Laatst bewerkt:
Jan van Dam Motoren in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) zat vroeger in Oosterhout heb ik goede ervarig mee, klantvriendelijk en verstand van zaken.
Ikke ook reageren op oude topic *O*

Zelf heb ik pas sinds kort een motor, nog geen ervaring met enige motorzaak qua onderhoud en verkoop.

Jan van Dam lijkt mij een prima zaak, wordt altijd vriendelijk ontvangen, zitten volgens mij echte motorliefhebbers. Vind hun tweedehands prijzen wel aan de errug hoge kant.

Bij termaat een helm, slot en gehoorbescherming gekocht. Alle keren goed geholpen door verschillende mensen die ongeacht de drukte toch de tijd voor je namen.

Bij Pit Stop 2x wezen kijken naar motoren. Beide keren vriendelijk ontvangen en serieus te woord gestaan. Steevast als advies "zelf proefrijden en zelf bepalen wat jij fijn vindt". Prijzen lijken mij redelijk (zeker voor de zwart/paarse CBR600F die ze nu hebben staan), waarbij ik haast moest smeken om géén proefrit te maken :+

Maar waar kan ik eigenlijk het beste terecht qua onderhoud voor mijn VFR in omgeving Arnhem?
 
Fun Bikers Shop in Haarlem, zijlstraat :Y

Niet zo groot, geen motoren/occasions, wel kleding en helmen en wat accesoires maar echt goed advies.
 
hier nog een dan :


van wegen de iets te vroegtijdige verkoop door omstandigheden van de 750 K4 ;( en hierdoor niet meer het vertrouwen hebben in 2de hands motoren maar een nieuwe bestelt :Y

Bij Motoport Goes :Y
Ondanks dat ze toch de naam hebben vooornamelijk handtekeningen te willen sparen ,toch HEEL erg goed geholpen :Y (met lof aan de verkoper trouwens :} )

Komt bij dat ik daar een tijd geleden m'n nieuwe kapotte Alpinestar handschoenen model 2005 had ingelevert ter reparatie en afgelopen weekend dus gewoon gloedje nieuwe Alpine Star handschoenen model 2007 terug kreeg zonder bij betaling *O*

okay ,dat ik nou 4 paar handschoenen heb telt effe niet mee :+

In mijn eigen streek wel bij de meest bekende motorzaken geweest maar er zijn er eigenlijk maar 2 waar ik iedere keer terug kom :
Motoport Goes en Motortotaal Terneuzen :Y

Er zijn hier wel een paar zaken waar ik een mindere ervaring mee heb B| en waar je mij dus gewoon niet meer ziet of echt alleen als het niet anders kan
 
Laatst bewerkt:
Jan van Dam Motoren in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen) zat vroeger in Oosterhout heb ik goede ervarig mee, klantvriendelijk en verstand van zaken.


klopt














[qoute]Ikke ook reageren op oude topic ~[/quote]

en ja is idd een oud topic maar so what? ;)
blijft voor sommige zaken wel moeilijk om klantvriendelijk te wezen.
 
Elke motorzaak heeft zijn min en plus punten maar om sommige bedrijven aftekraken om iets wat 4 jaar geleden gebeurt zal zijn vind ik de plank behoorlijk mis slaan.
Sommige zaken zijn verhuist of hebben ander personeel en die krijgen door jou dus weer negatieve invloed.
Ik heb verders niks met motorzaken te maken maar om een topic van 4 jaar geleden te openen met zo'n thema daar kan ik maar een ding op zeggen,,ga lekker met je speelgoedauto's spelen of gedraag je als een volwassene.

:W
 
wie gaat er dan ook naar een zaak die Pit Stop heet :+

ik heb vaak van dit soort dingen meegemaakt, moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vriendelijk geholpen word bij Zaanstad hier in Alkmaar.
als ze nu ook een beetje vlot zijn met die voorpoten... '(
_O- _O- _O- *proest* , bezorg me geen hartaanval. Wat een K*t tent, als je opgelicht wilt worden: succes verzekerd *O*
Just my 450000 cents :W

edit: zie nu pas de datum, mss dat t toen wel een goede zaak was _O-
 
Laatst bewerkt:
wie gaat er dan ook naar een zaak die Pit Stop heet :+

ik heb vaak van dit soort dingen meegemaakt, moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vriendelijk geholpen word bij Zaanstad hier in Alkmaar.
als ze nu ook een beetje vlot zijn met die voorpoten... '(

in Zaandam zit een hele goede 1 mans motorzaak, die heet pitstop motor service :W
 
Wel handig die motordealer.info

maar de informatie daar is vaak zo'n 4 a 5 jaar oud. Dus zwaar verouderd vind ik, zaken kunnen erg veranderen in die tijd.

vb Motorzoom, ik ben een paar keer in de winkel geweest in utrecht, prima service en goed personeel. Dus klopt het niet meer dat ze zo negatief beoordeeld worden.
 
altijd prettig, goed beargumenteerde en ondebouwde reacties.
Ben ik helemaal met je eens, maar heb/had geen zin om het verhaal nog een x t gaan vertellen, iets te vaak gedaan, wordt er bijna verdrietig van.
Erg lang verhaal kort gemaakt: schade motor gekocht, als zijnde goede motor (als broekie, nog geen verstand van motoren) Ga naar een dealer, want dan weet je dat je een goede motor koopt :r ) Blijkt van alles mis te zijn met de motor ( heeft in t verleden een zware klapper gehad (subframe gescheurd) wss in t water gelegen, blok aan stront (revisie nodig) carberateurset uit een schade motor welke er niet meer uit ziet/zag.
Ga je verhaal halen......ja wie zegt dat je t zelf niet gedaan heb _O- *O* :W
Nasleep iets dramatischer/zieliger maar is wederom een lang verhaal
 
Laatst bewerkt:
Ben ik helemaal met je eens, maar heb/had geen zin om het verhaal nog een x t gaan vertellen, iets te vaak gedaan, wordt er bijna verdrietig van.
Erg lang verhaal kort gemaakt: schade motor gekocht, als zijnde goede motor (als broekie, nog geen verstand van motoren) Ga naar een dealer, want dan weet je dat je een goede motor koopt :r ) Blijkt van alles mis te zijn met de motor ( heeft in t verleden een zware klapper gehad (subframe gescheurd) wss in t water gelegen, blok aan stront (revisie nodig) carberateurset uit een schade motor welke er niet meer uit ziet/zag.
Ga je verhaal halen......ja wie zegt dat je t zelf niet gedaan heb _O- *O* :W
Nasleep iets dramatischer/zieliger maar is wederom een lang verhaal
Klinkt realistisch... Ik ben ook niet zo dol op Zaanstad [lees: helemaal niet].

Hoewel het sinds de overname er wel prettig op vooruit gegaan is... :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan