landelijke helix-dag of ff iets

stonytony

Die hard MF'er
25 nov 2007
286
5
er worden op marktplaats bij motoren door n jongen uit harderwijk mensen gevraagd die n honda helix hebben en zin hebben in n gezamelijke helix dag en wat daar eventueel uit voort komt.dus ben je ook helixliefhebber meld je dan aan bij hem.mij lijkt het in ieder geval erg leuk *D
 
Aardig initiatief, maar eerdere initiatieven op dit gebied [ook algemene motorscooterdagen] zijn allemaal mislukt...
Hoeveel Helixen rijden er dan nog rond in Nederland?
En als de helft daarvan op komt dagen, kun je dan spreken van een ''landelijke Helix-dag''?

Vreemd genoeg zijn in Duitsland dergelijke dagen altijd een groot succes met een grote opkomst; daar heeft elke motorscooter wel z'n eigen club.
 
het zou jammer zijn als het niks werd ,in duitsland en ook in spanje of portugal worden zulke dagen een geweldig succes,ook algemene motorscooterdagen inderdaad.zijn wij dan een volk wat alleen over die dingen praat en zit te chatten?zou wel jammer zijn toch?ik zie in duitsland een helix club een hexagonclub,een grossrollerclub,eigenlijk te veel om op te noemen waar strand het hier dan op dat soort dingen? :?
 
Hallo,

Ik ben die "jongen" uit Harderwijk en inderdaad helemaal gek van de Honda Helix.
Ik hoop dat de eventuele organisatie van een Helixdag of een ieder geval een ontmoeting met geinteresseerden wat positiever verloopt dan sommige pessimisten op deze site voorspellen.
Lijkt het je iets, laat het mij dan ff weten.

Groeten uit Harderwijk,
Jack
full
 
Ik hoop dat de eventuele organisatie van een Helixdag of een ieder geval een ontmoeting met geinteresseerden wat positiever verloopt dan sommige pessimisten op deze site voorspellen.

Dat hoop ik ook!
Ik ben dan ook geen pessimist maar een realist ; door eerdere ervaringen op dit gebied.
 
Je hebt gelijk, sorry........
Ik was wat voorbarig met mijn opmerking.
Wellicht dat geinteresseerden eens kunnen nadenken wat zij van een Helix-rijders-ontmoetings-dag verwachten en mij dat kunnen laten weten via dit forum ???????

Heeft er trouwens iemand ervaring met de montage van een zijspan aan een Helix?

Groeten vanuit een heerlijk zonnig Harderwijk,
Jack
 
Hier nog een helix gek uit friesland, lijkt me leuk om eens andere helix rijders te ontmoeten.
ben benieuwd hoeveel helix rijders er bestaan in nederland.

dick
 
ik ben ook benieuwd,de Helix was de eerste grote motorscooter ter wereld,waar mee je leuk met het verkeer kon meekomen.heel italie stond op z,n kop!hier voor waren er alleen 2 takt scooters[en heinkels natuurlijk"maar die waren niet zo modern"].in zijn tijd een evolutie.ik heb er in ieder geval zin in en zal er alles aan doen om het te laten slagen!als er maar 10 komen dan vind ik het al leuk.ik geloof dat jack er al aardig wat opgetrommeld heeft.ik geloof ook niet dat er zoveel zijn ,maar in ieder geval genoeg om zeker n gezellige dag te hebben samen,ja toch?niet dan? 8-)
 
Mocht je mensen uit België willen bereiken dan gaat Helix niet veel belletjes doen rinkelen

Hier is hij uitgekomen onder de naam SPAZIO

De algemene naam is natuurlijk Honda CN250
 
Ik heb de marktplaatsadvertentie opgesteld met Helix/cn250/spazio, dus ik hoop dat onze bourgondische zuiderburen een pintje mee komen pakken wanneer het mij lukt een meeting te organiseren.
 
echt waanzinnig leuk dat filmpje,in Japan is het echt een cult scooter geworden zo,n helix,ook andere scooters die ik niet meer zo snel zou herkennen.wie zou dat wel kunnen?[zijn totaal veranderd door die japanners]erg knap gedaan. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan