Landelijke motordag

Haha.. medeweggebruikers :X breek me de bek niet open.

Gisteren wil ik een voorsorteerinhaalmanouevre uitvoeren, gaat de auto voor me opeens verplaatsen zonder te kijken...REMMEN!!! Dus ik denk jaaa heb je het weer.. Stop ik naast hem voor rood, ik reed al lange tijd achter hem, zie ik dat beiden spiegels zijn ingeklapt |( Ik gebaar hem, doet hij zijn raam open dus ik zeg: ''Zie je nou eigelijk veel door die spiegels?'' hij kijkt naar zn spiegels.... ''Oh'' drukt een knop in en ze gaan automatisch naar buiten. ''Nu wel'' zegt ie -O-

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(
 
Haha.. medeweggebruikers :X breek me de bek niet open.

Gisteren wil ik een voorsorteerinhaalmanouevre uitvoeren, gaat de auto voor me opeens verplaatsen zonder te kijken...REMMEN!!! Dus ik denk jaaa heb je het weer.. Stop ik naast hem voor rood, ik reed al lange tijd achter hem, zie ik dat beiden spiegels zijn ingeklapt |( Ik gebaar hem, doet hij zijn raam open dus ik zeg: ''Zie je nou eigelijk veel door die spiegels?'' hij kijkt naar zn spiegels.... ''Oh'' drukt een knop in en ze gaan automatisch naar buiten. ''Nu wel'' zegt ie -O-

|( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(



ik zou er een topic over openen , vandaag nog :Y

:+
 
Ik heb agelopen maandag gereden op de LMD.

In toer sessie M ging het helemaal nergens over, neem de crt rijders niks kwalijk maar de mensen die niet durfden te rijden :X. Als mensen niet echt hard durven oké, maar dit was echt rampzalig. Na een halve ronde lag alles stil en was het 20 minuten in een treintje rijden van een 30 motoren. Helaas dus.

In ster 11 mezelf maar fftjes uitgeleefd :]

[afbeelding]

heb in die sessie ook maar ff :W
full
 
Ik reed ook voor het eerst op een circuit en ook in Toer F heeft de instructeur niks verteld vantevoren en kon ik hem na de eerste bocht al niet meer bijhouden ... dus de rest van de groep voorbij laten gaan en gewoon mijn eigen tempo gereden. Af en toe even aan de kant voor de volgende groep, maar ik heb het in ieder geval zeer goed naar mijn zin gehad. Dus volgend jaar gewoon met iets andere verwachtingen er weer naar toe !
Sorry, als je na de eerste bocht de instructeur al niet meer bij kan houden, is circuitrijden wss niet voor je weggelegd. De eerste ronden zijn bedoeld om de baan te verkennen en daarom ligt in de eerste ronden het tempo in een toursessie zo enorm laag dat een ieder die op de openbare weg goed uit de voeten kan, dit kan volgen. Wat ik wel erg goed vind is dat je je eigen tempo hebt gereden en je niet hebt laten opnaaien. Als je ook goed aan de kant gaat zodat andere rijders geen last van je hebben is ook te prijzen. Wij hadden in tour A een paar afvallers uit andere groepen die niet op of om keken en de meest idioten lijnen reden. Erg vervelend....
 
full

Mijn toersessie (was nog in de eerste ronde dacht ik, 2e ronde ingehaald :P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan