Landelijke Motordagen 2002 Assen

Verder moet Nederland eens een keer ophouden met al die regeltjes voor dit en dat :j
:^
idd. en dan zeggen ze dat we in een vrij land wonen, maar ondertussen bemoeien ze zich in den haag met alles.
Je kunt niks doen of je moet het eerst aanvragen, en je wordt van alle kanten in de gaten gehouden. :(
 
Zoals hier kan worden gezien:

2002-400.jpg


verandert er niet zo heel veel aan de baan, oefenen dus met GP500 :)

Klere, ze hebben dat rechte stuk (met knik) eruit gesloopt! :(
 
Ook Plastic Power heeft de formulieren ingevuld, maar we hebben nog nix mogen ontvangen...

Zou de postbode de weg nog wel weten?! :(
 
Heb nu post binnen van TT circuit Assen, sterrijden kost €45 en langzaam rondjes rijden kost €25.

Weet nog niet of ik het doe.
 
Ik heb het ook binnen.
Ben er ook nog niet overuit of ik het doe € 45,- voor 20 min. is aardig aan de prijs.
En als ik dan toch dat pokke eind naar Assen ben gereden, wil ik minimaal 2 sessies rijden.
Jammer dat je van te voren moet betalen, anders gaf ik me op en blijf vervolgens lekker thuis wanneer het die dag regent. })
 
Ik twijfel ook, vindt het ook best duur, maar zou toch wel graag een keer op Assen willen rijden, twijfel twijfel...
 
Ik heb het spul ook binnen gekregen en ingevuld. Kopietje van mijn rijbewijs er bij en opsturen die handel.
Tot dusverre is het altijd nog redelijk tot heel goed weer geweest op 30 april op Assen.
:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan