Landelijke Motordagen 2002 Assen

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Zag dit stukje staan op tt-assen.nl

In 2002 zal voor de 12e keer de Landelijke Motordag worden gehouden. Wil je zelf eens een keer op het TT Circuit Assen rijden, dan is dit je kans. Op dinsdag 30 april en woensdag 1 mei kan iedere motorrijder zelf het vernieuwde snelste asfalt van Nederland ervaren. Vernieuwd, want het Nationale Circuit wordt in de wintermaanden verbouwd.

Heb je nog geen ervaring met circuitrijden of wil je gewoon rustig aan rijden dan kun je 20 minuten Toerrijden. Er wordt in kleine groepen gereden en marshals geven het tempo aan. Wil je een snelle tijd neerzetten? Dan is het Sterrijden iets voor jou. De eerste ronden onder begeleiding van marshals om de baan te verkennen en daarna vol gas om te proberen jouw beste tijd te klokken. Als bewijs krijg je een certificaat en een herinnering.




Deze post lijkt op de post Circuitdag assen maar dat is op een andere datum.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook erg benieuwd hoe het nieuwe circuit is.
Zou het circuit nu sneller of langzamer zijn geworden :?
En wat kost dat eigenlijk per 20 min?
 
Yep, ik ben ook weer van de partij. Zal de 4e keer worden dat ik op de Nationale Motordag op Assen rij, en de 3e keer met mijn 12. *D
 
Ik heb me ook opgegeven, en de inschrijfformulieren zullen nog wel komen, maar weten jullie of er ook kosten aan verbonden zijn, staat er namelijk niet bij..
 
Zucht... het wordt vermoeiend, maar ik heb ook het formulier ingevuld. Nu krijg ik dus een formulier thuisgestuurd om nog een keer in te vullen. |(

En ik was zo levensmoe om me voor sterrijden op te geven... :] :] |( \ '(

(vertaling: fijn rijden, fijner rijden, op me bakkes gaan, janken)
 
Zoals hier kan worden gezien:

2002-400.jpg


verandert er niet zo heel veel aan de baan, oefenen dus met GP500 :)

zou tijdens de motordagen het lange of korte parcour worden gebruikt??
 
Ik ben er dan lekker niet, ga het echte werk doen, weekje Zwarte Woud.

OPKIKTOUR oftewel, weekje scheuren
 
Het is te duur omdat ze dan een heleboel baanposten moeten bemannen.
En volgens mij komen ze dan ook in de knel met de geluidseisen. :?
Ze hebben maar voor een paar evenmenten per jaar een uitzondering daarop.
 
Teveel Baanposten bemannen vindt ik een logisch argument.

Verder moet Nederland eens een keer ophouden met al die regeltjes voor dit en dat :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan