Landelijke motordagen ASSEN 2009

moest jij zeker om 11.00 starten?
ik ook, die jongen die jij beschrijft die rechtdoor ging was een maatje van me :P met zn fazer 600.

reed jij op die speedtriple? ik was die malloot met de xjr, aardig wat mf-ers gezien

tweede sessie zat ik dacht ik met een groep alleen maar mfers, 3x tl1000r, kawa, old skool gixxer en een dame op de gele gixxer

sorry als ik niet zo netjes inhaalde, hart was weer groter als het verstand :X

Nee om kwart voor 2...hij rijdt op een cbr 600 rr 2007
 
moest jij zeker om 11.00 starten?
ik ook, die jongen die jij beschrijft die rechtdoor ging was een maatje van me :P met zn fazer 600.

reed jij op die speedtriple? ik was die malloot met de xjr, aardig wat mf-ers gezien

tweede sessie zat ik dacht ik met een groep alleen maar mfers, 3x tl1000r, kawa, old skool gixxer en een dame op de gele gixxer

sorry als ik niet zo netjes inhaalde, hart was weer groter als het verstand :X


Ja was mooi! Ik zat ook in die sessie van 11uur (mat zwarte speed triple)! In het begin gingen we lekker maar toen kregen we die tragere groep voor ons in het vizier en was het over met de pret...
Mooi hoe jij door de bocht gaat! mooi plat!! Zag ik nou goed dat je een middenbok hebt? Bij die hellingshoeken van jou is dat misschien niet zo handig meer :P

Greetz!
 
Laatst bewerkt:
vandaag in toersessie M gereden. Ik reed in het eerste groepje, gelukkig wist de CRT voorrijder wel van aanpappen :}

Na enige rondjes sturen reden we achterop de laatste groep en dat was helaas ff inhouden. Al met al een leuke sessie gereden :Y

21 mei gaan we nog een keer *D



Wij ook in Groep M.... Groep 4 zaten we....
2x RWB Fireblades (2000) 1x Fireblade (2007) Suzuki GSX750R en een Suzuki TL1000R.
 
ik was die malloot met de xjr, aardig wat mf-ers gezien
Ik heb je nog om te testen op foto gezet, helaas dacht mijn vrouw dat die foto wel weer gewist kon worden, sorry je stond er mooi op.... :/

Ik zat in M direct na jou:
full
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik op het TT circuit heerlijk gereden

Zag ook een behoorlijk aantal MFers.

Al was er 1 bij in groep P en Q met een witte gsxr oud model 1990 of zo. :? :?
Wat deed je daar,ga je schamen onder de trap met je Scarface naar de muur. :+
 
Ja was mooi! Ik zat ook in die sessie van 11uur (mat zwarte speed triple)! In het begin gingen we lekker maar toen kregen we die tragere groep voor ons in het vizier en was het over met de pret...
Mooi hoe jij door de bocht gaat! mooi plat!! Zag ik nou goed dat je een middenbok hebt? Bij die hellingshoeken van jou is dat misschien niet zo handig meer :P

Greetz!

O-) midden bok doet weinig meer, ut zijn nu de jiffy en de uitlaat die over de grond gaan :P


@ vtr jeroen:

das wel balen zeg, had ik me eerste poser piccie van dit jaar alweer kunnen plakken als achtergrond -O-
ach ja, shit happens. we benne iig weer allemaal heel thuis ;)
 
Vandaag heb ik op het TT circuit heerlijk gereden

Zag ook een behoorlijk aantal MFers.

Al was er 1 bij in groep P en Q met een witte gsxr oud model 1990 of zo. :? :?
Wat deed je daar,ga je schamen onder de trap met je Scarface naar de muur. :+


zo zijn de meeste begonnen hoor O-) dus ff mak aan

piccie van nelis in de begin jaren op de 25 kw power machine :P
dit was in 2006

dxlcgn.jpg
 
Ja weet wel Nelis,ik zit ook maar te dollen.

Ik heb in principe voor alles en iedereen respect op de baan.

Heeft misschien iemand de tijdenlijst van groep P en Q,die ben ik vergeten.
 
Ja weet wel Nelis,ik zit ook maar te dollen.

Ik heb in principe voor alles en iedereen respect op de baan.

Heeft misschien iemand de tijdenlijst van groep P en Q,die ben ik vergeten.

snap ik ook wel, was alleen een goede reden om weer een piccie te posten :P

was dat ster rijden dan moose?
 
2 seesies toer gereden en 1 sessie ster.

Toerrijden doe ik volgende keer niet meer.

in 1996 voor het laatst op Assen gereden,dus ik kon wel weer lekker rustig aan de baan wennen.
 
2 seesies toer gereden en 1 sessie ster.

Toerrijden doe ik volgende keer niet meer.

in 1996 voor het laatst op Assen gereden,dus ik kon wel weer lekker rustig aan de baan wennen.


heb er vanmiddag ook nog aan zitten denken, dat tourrijden is denk ik niet mijn tempo.

maar ben zo bang dat ik bocht uit alle kanten voorbij word gereden met sterrijden, en dat is op zich niet zo erg maar vanochtend ook een paar halzen gezien die gingen in een tour sesie bij de g.t. nog ff binnendoor steken |( zit eigenlijk niet op te wachten dat soort idiote akties zelfs niet bij ster. + me xjr is een fijne fiets maar kom top vermogen te kort voor het betere race werk. tis meer het koppel waar het mee moet gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen,de echt hele snelle mannen,komen er zo hard voorbij,dat merk je niet eens.

Gewoon je eigen rondjes rijden,en niet vastpinnen op een ander.

Met een XJR,kan je serieus hard gaan,als de vering en de bandjes een beetje aangepast zijn
 
Gewoon doen,de echt hele snelle mannen,komen er zo hard voorbij,dat merk je niet eens.

Gewoon je eigen rondjes rijden,en niet vastpinnen op een ander.

Met een XJR,kan je serieus hard gaan,als de vering en de bandjes een beetje aangepast zijn

hoezo rijden er ook niet hele snelle mannen mee dan?
 
Wij hebben het dan blijkbaar erg getroffen...die gast ging ons eerst toespreken waar me op moesten letten enzo en vroeg of we wouden rouleren. Hebben we vervolgens na elke 2 rondjes gedaan en hebben veel niet snel rijdende groepen ingehaald :}

Nogmaals respect voor de pijp rokende crt instructeur *D

Dat er veel af vlogen lag ook wel aan het niveau...wij waren aan het knallen richting GT. Zit er zon sv vogel voor ons die gewoon rechtdoor gaat dwars door de grindbak...overal steen en stof erg fijn :(
idd respect en hulde aan die pijp rokert van de CRT , wij hebben hem ook 2 sessies als voorrijder gehad , later nog even een poosje met hem staan kletsen ( die heren rijden op zo'n dag gewoon 15 sessies ) .
Kwam in de laatste ronde van mijn 5e sessie naast me rijden met duim omhoog of ik het nog naar mijn zin had hehe :}
 
Ja weet wel Nelis,ik zit ook maar te dollen.

Ik heb in principe voor alles en iedereen respect op de baan.

Heeft misschien iemand de tijdenlijst van groep P en Q,die ben ik vergeten.

Kon je die halen dan?
Ik heb nog aan de marshall gevraagt maar die vertelde me dat ze niet echt werden bijgehouden ofzo... beetje vaag antwoord kreeg ik van hem :P

Sessie Q ging wel een stukje rustiger dan P,.. Of t kwam gewoon omdat ik bij Q al meer vertrouwd raakte :]

In ieder geval een leuk dagje gehad, en super weertje!! *O*
 
Kon je die halen dan?
Ik heb nog aan de marshall gevraagt maar die vertelde me dat ze niet echt werden bijgehouden ofzo... beetje vaag antwoord kreeg ik van hem :P

Sessie Q ging wel een stukje rustiger dan P,.. Of t kwam gewoon omdat ik bij Q al meer vertrouwd raakte :]

In ieder geval een leuk dagje gehad, en super weertje!! *O*
haha die jongens rijden zelf ergens rond de 1:50 ........ vond van mezelf 2:30 al heel erg snel :$
en de snelste bij ons in de groep was 1:58 dus die kon bijna bij blijven
 
Tjongejonge, was eerste keer maar meteen verslaafd zeg! Wat een ervaring! :) Had geluk dat ik in de toersessie achter de Marchellina mocht starten, toch wel errug fijn om zo te beginnen :)

Mij is trouwens verteld dat de foto's van zondag vanmiddag/vanavond op wegraceinfo.nl komen.
 
Vandaag heb ik op het TT circuit heerlijk gereden

Zag ook een behoorlijk aantal MFers.

Al was er 1 bij in groep P en Q met een witte gsxr oud model 1990 of zo. :? :?
Wat deed je daar,ga je schamen onder de trap met je Scarface naar de muur. :+

Dat was ik. Wat ik deed? Ik vond lastig met kijken en de lijn, en liet de snelleren voor (kreeg ik ook een duimpje voor van een marshall die me inhaalde.
Beter langzamer dan de rest, dan mezelf overschatten wat ik ook zag gebeuren bij sommige mensen en daar hoef ik me niet voor te schamen, en al zeker niet omdat ik zelf wel veel lol heb gehad. :Y

Aan het einde van de 2e sessie had ik het gevoel dat het wel veeel beter ging, ik leerde de baan wat kennen, leerde wat beter kijken, hing beter mee in de bochten en etc.....
En ik zag zelfs aan mijn banden dat ik die eigenlijk wel aan alle kanten goed had benut. :Y

Edit: Ik sta ook nog op de foto *O*

IMG_7499-1.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan