Landelijke Motordagen Assen 30 April/1 mei

Zijn de landelijke motordagen een aanrader???

  • Ja

    Stemmen: 8 80,0%
  • Nee

    Stemmen: 2 20,0%
  • Redelijk

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Ik heb er gewone straatbandjes op zitten...

Het moet gewoon droog blijven. :+
 
gister hadden ze honde weer voorspeld en heb de hele middag op de mille gezeten.
vandaag hedden ze honde weer voorspeld. dus heb ff op
http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm gekeken en moet je zien wat daar aankomt. als hij nou een beetje tempo had was hij dr zo over.... :(

ik moet om 12.15 en 17.15. als het regent is dr zoizo al 1 plekie vrij om 12.15 en hoop ik op de laatste rit :]
 
Jij hebt mazzel dat je in Assen woont. Ik niet :X
Als ik die beelden zo zie dan begin ik te twijfelen. :N Nou rij ik pas laat in de middag dus ik kan nog even wachten.
 
net de eerste toer gedaan.....en het was en is nog droog.
hopen dat het om 17.15 ook nog droog is.
maar het was weer super en een paar x lekker in de begrenzer en de vellen hangen dr bij })

nieuw noordlus is ook super
 
nou de 2e x was ook leuk.... B|

zit je in een groep waar de crt leider niet echt een hoog tempo heeft.
we werden na een ronde of 4 al gelapt door de crt leider die ik smorgens had |(

maar goed al met al was het weer geweldig
 
nou de 2e x was ook leuk.... B|

zit je in een groep waar de crt leider niet echt een hoog tempo heeft.
we werden na een ronde of 4 al gelapt door de crt leider die ik smorgens had |(

maar goed al met al was het weer geweldig


Ik had het precies andersom....1ste was ruk maar de 2de was leuk.

De 1ste marshall zei...."volg mij maar dan kun je misschien nog wat leren."
Dat werd dus toeren, daar zijn deze TOERsessie's ook voor maar een beetje vaart mag er wel inzitten.

De 2de marshall zei....helemaal niks!!

En andere marshalls zie je weer een heel verhaal afsteken tegen hun groep.

En wat hebben we een mazzel gehad met het weer!!!! *O*


FILMPJE!!!!!
 
vandaag lekker gereden 3 'toersessies'.

Laat de CRT'er maar gaan en dan loekker je eigen rondjes in je eigen tempo rijden.

Smaakt zeker naar meer })

Kan iemand mij vertellen wie degene was die in de nieuwe noordlus fotos stond te maken ?

Ad Kieviet toevallig ?
 
leuk filmpje.

dat was de marshal met de witte helm :}
die had ik ook de eerste rit

twede rit zon lompe boer die idd wel ff zou laten zien hoe het moest nou :W

en het weer, we hadden het niet beter kunnen treffen
 
mijn vader moet vandaag rijden duimen dat het droog blijft
voor het eerst op het nieuwe assen en voor het eerst met de ducati monster 900 het circuit op
 
Mijn 1e sessie was echter bagger, was ook de 1e van de dag.... dus misschien was het voor de instructeurs ook nog een beetje aftasten.... Tempo zat er echt niet in en volgens mij ben ik niet uit de 2e versnelling geweest -O-


2e sessie was al 20x beter *O* , tempo lag nog niet zo gigantisch hoog, maar er werd wel lekker doorgereden :Y , maar het echte doortrekken en hard remmen was er niet bij...

Maar het weer was lekker, dus we hebben ons wel weer vermaakt..

Ik ben de naam vergeten van die fotograaf, maar als het goed is krijg ik nog wel foto's van hem thuis. Je kunt ook achteraf contact met hem opnemen, want hij maakt van iedereen foto's.... dus die naam daar kom je wel achter lijkt me :)

full
 
Laatst bewerkt:
vandaag lekker gereden 3 'toersessies'.

Laat de CRT'er maar gaan en dan loekker je eigen rondjes in je eigen tempo rijden.

Smaakt zeker naar meer })

Kan iemand mij vertellen wie degene was die in de nieuwe noordlus fotos stond te maken ?

Ad Kieviet toevallig ?

Je kunt gewoon een mail sturen naar adkievit @ zonnet.nl
Vermeld datum, plaats en rijnummer en dan gaat het helemaal goed komen.

http://www.wegraceinfo.nl
 
[Ben netrug van 2 toersessie, was de eerste keer op assen en ik heb een verslaving erbij! :}
Eerste toersessie, flikkerde de hele groep uitelkaar :+
Ik was vergeten me rugzak met regenjas erin uit te doen dus zag de marshaals zwaaien dat ik de pits in moest komen |( Stom stom.
Nat de toersessie kreeg ik op m,n flikker omdat ik de pits strook verliet met 160 KM p uur terwijl je daar max 60 mag, ik heb maar gezegd dat ik dat niet wist :+ |(
Al met al een geweldige ervaring!
Trouwens de weg terug naar amsterdam was hell wat een klote weer opeens :(

quote]
Op maandag 01 mei 2006 13:50 schreef ER-1 het volgende:
[...]

Je kunt gewoon een mail sturen naar adkievit @ zonnet.nl
Vermeld datum, plaats en rijnummer en dan gaat het helemaal goed komen.

http://www.wegraceinfo.nl
[/quote]

Doet ie dat gratis?!
Of hij dezelfde fotograaf waarbij je foto's kan bestellen via die invulformuliertjes. :?
 
Doet ie dat gratis?!
Of hij dezelfde fotograaf waarbij je foto's kan bestellen via die invulformuliertjes. :?

Nope is niet gratis....is een profesionele fotograaf die zo zijn brood probeerd te verdienen.

Is trouwens dezelfde als op de formulieren die zijn uitgedeeld.


Dus jullie hebben het vandaag ook de hele dag droog gehouden!?!?!? (op het circuit dan)
 
Nope is niet gratis....is een profesionele fotograaf die zo zijn brood probeerd te verdienen.

Is trouwens dezelfde als op de formulieren die zijn uitgedeeld.


Dus jullie hebben het vandaag ook de hele dag droog gehouden!?!?!? (op het circuit dan)
Rond 14:30 ben ik richting A'dam vetrokken en toen begon het te regenen in Groningen.
Geen idee of het op Assen droog is gebleven.
Oh en ik heb al foto's besteld dus ik ben benieuwd.
kregen nog de rode vlag, bleek dus 1 met een v-max hard af gegaan(highsider), die moest met de ambu vertrekken.
Ik reed met de motor langs en zag hem liggen, niet goed.
Onze marshall waarschuwde voor het begin van onze sessie voor een bepaalde bocht(geen idee meer welke ) daar waren dus ook 3 vanaf gegaan.
hij zou daar de eerst keer een andere lijn rijden of er wat op de baan lag.
We waren lekker aan het knallen en toen lag er nog een zonnebril op de baan :+
De voorste rijder schopte dat kreng nog opzij toen we er weer langs kwamen _O-
 
Laatst bewerkt:
Rond 14:30 ben ik richting A'dam vetrokken en toen begon het te regenen in Groningen.
Geen idee of het op Assen droog is gebleven.
Oh en ik heb al foto's besteld dus ik ben benieuwd.
kregen nog de rode vlag, bleek dus 1 met een v-max hard af gegaan(highsider), die moest met de ambu vertrekken.
Ik reed met de motor langs en zag hem liggen, niet goed.
Onze marshall waarschuwde voor het begin van onze sessie voor een bepaalde bocht(geen idee meer welke ) daar waren dus ook 3 vanaf gegaan.
hij zou daar de eerst keer een andere lijn rijden of er wat op de baan lag.
We waren lekker aan het knallen en toen lag er nog een zonnebril op de baan :+
De voorste rijder schopte dat kreng nog opzij toen we er weer langs kwamen _O-

Dat was denk ik "de bult" daar lag idd een paar keer iemand in de grindbak. Die zonnebril heb ik ook nog een schop gegeven die lag echt beroerd :X
 
Dat was denk ik "de bult" daar lag idd een paar keer iemand in de grindbak. Die zonnebril heb ik ook nog een schop gegeven die lag echt beroerd :X
:+ precies op de ideale lijn ja :(
Volgens mij heb ik nog een stukje achter jouw en je maat mee gereden, dat tempo lag me wel.
En die idioot op die RD , wat een kut was dat. :z
Hij verneukte het tempo en zat echt in de weg, weet nie of je die ook bent tegen gekomen.
Later had ik je nog gespot met MF sticker.
Ben je nog ster sessie gaan rijden?
 
:+ precies op de ideale lijn ja :(
Volgens mij heb ik nog een stukje achter jouw en je maat mee gereden, dat tempo lag me wel.
En die idioot op die RD , wat een kut was dat. :z
Hij verneukte het tempo en zat echt in de weg, weet nie of je die ook bent tegen gekomen.
Later had ik je nog gespot met MF sticker.
Ben je nog ster sessie gaan rijden?

idioot op Rd? geen idee. Kwam er veel tegen die zaten te klooien. Hebben 1 ster sessie gedaan en daar lag het tempo gelukkig veel hoger dan in het toerrijden
 
mijn vader heeft ook fijn gereden voor het eerst met zijn ducati monster op het circuit jammer dat het op het eind van da dag wat stippelde

op na de ducati club race
 
Ben wezen kijken, en vond het een mooie dag. Wat viel me op;

1) In de pitbox van MF stonden allemaal motoren zonder MF-stickert :o
2) Die CRT-dude met die BMW ging wel erg hard, en zo'n BMW klinkt ook wel geil :9
3) Tweetact ruikt lekker :9~
4) Mooie wheelies van die gozer op die supermotard *O*
5) Moest erg lachen om die jongen/meisje in de toerklasse die vrolijk erachteraan hobbelde met een GS500, mucho respect! :}
6) Zijn er geen geluideisen ? 8-)
7) Volgende keer zelf rijden :Y
 
'k heb gister ook gereden,
super gaaf, nog nooit eerdr gedaan.
echter de volgende keer gaat mijn open dempert erop, en mijn setje 25 kw eruit, deze keer niet, omdat het erg verradelijk is om ineens 2x zoveel vermogen op dezelfde fiets te hebben zonder ervaring.
verder is het met zo'n kawa 400 super lekker circuitje.

we zijn op de bonnefooi gegaan, en hebben ons gewoon ingeschreven op uitvallers, met 3 man

helaas dat het maandag om 3 uur begon te regenen.
ik zal zsm wat fotootje posten

Greetz

heeft iemand overigens het mailadres van die fotograaf waar blaadjes van lagen bij de inschrijfbalie? ff zien oftie nog wat foto's heeft van me
 
'k heb gister ook gereden,
super gaaf, nog nooit eerdr gedaan.
echter de volgende keer gaat mijn open dempert erop, en mijn setje 25 kw eruit, deze keer niet, omdat het erg verradelijk is om ineens 2x zoveel vermogen op dezelfde fiets te hebben zonder ervaring.
verder is het met zo'n kawa 400 super lekker circuitje.

we zijn op de bonnefooi gegaan, en hebben ons gewoon ingeschreven op uitvallers, met 3 man

helaas dat het maandag om 3 uur begon te regenen.
ik zal zsm wat fotootje posten

Greetz


lachen he... ben benieuwd naar de pics :9~
 
'k heb gister ook gereden,
super gaaf, nog nooit eerdr gedaan.
echter de volgende keer gaat mijn open dempert erop, en mijn setje 25 kw eruit, deze keer niet, omdat het erg verradelijk is om ineens 2x zoveel vermogen op dezelfde fiets te hebben zonder ervaring.
verder is het met zo'n kawa 400 super lekker circuitje.

we zijn op de bonnefooi gegaan, en hebben ons gewoon ingeschreven op uitvallers, met 3 man

helaas dat het maandag om 3 uur begon te regenen.
ik zal zsm wat fotootje posten

Greetz

heeft iemand overigens het mailadres van die fotograaf waar blaadjes van lagen bij de inschrijfbalie? ff zien oftie nog wat foto's heeft van me
adkievit@zonnet.nl zal het zijn denk ik?
 
gisteren ook voor het eerst naar Assen geweest...had ik dus echt al veel eerder moeten doen :X :X ...

eerst een ladies only sessie gedaan...echt heel veel mazzel gehad met de Marshall die er vandoor ging met 1 deel van de groep en dus lekker heb kunnen scheuren *O*

daarna stersessie gereden met de guys...ook heel erg gaaf...maar wel behoorlijk lastig in te halen zonder die vertrouwde Marshall...en dan is het jammer als je niet kunt (durft) te passeren... B| ...

al met al een TOP dag gehad...



full
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan