Landmarkrally 2018, de introductie

Bovenstaande oproep is een goed idee.
Dit weekend zijn we ook aan het rijden

Morgen willen we Fast-06, Thee-6 en Bonus-NO in ieder geval aandoen. Mogelijk op de terugweg nog Pann-05.
Zijn er meer liefhebbers, laat het weten dan geef ik een geschatte aankomsttijd door.
 
'( Bovenstaande '( oproep is een goed idee.
Dit weekend zijn we ook aan het rijden

Morgen willen we Fast-06, Thee-6 en Bonus-NO in ieder geval aandoen. Mogelijk op de terugweg nog Pann-05.
Zijn er meer liefhebbers, laat het weten dan geef ik een geschatte aankomsttijd door.
 
Waarschijnlijk ben ik vrij woensdag. Dat rondje heb ik grotendeels al gedaan, maar Café-02 en Fast-03 niet. Als jullie die halen wil ik graag aansluiten bij het laatste deel.
Dat rondje nog een keer rijden heeft wel degelijk zin. Omdat jullie nu met ten minste 2 motoren gaan telt elk landmark nu 2 (of meer) punten en vervalt je enkele punt.
 
Tja,dat wel, maar helaas heb ik meer werk dan tijd en is het al mooi als ik alle punten één keer kan doen. Cafe-02 en Fast-03 zijn dicht bij, dus dat past mooi.
 
Wat later dan de boedoeling was hier de lijst met de laatste stand:

full
 
Aankomst tijd bij cafe03 zal ongeveer 14:30 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Goede morgen,

Een vraag.
Kan ik een keer aanhaken?
net actief op MF en dus nog beetje zoekende naar acrtiviteiten en contacten.

Harm
 
Goede morgen,

Een vraag.
Kan ik een keer aanhaken?
net actief op MF en dus nog beetje zoekende naar acrtiviteiten en contacten.

Harm
Aanhaken kan altijd, zelfs tot één dag voor de afsluiting :+

Kijk eerst eens of dat je aan de hand van de plaatjes (die van mij en de bezoekers) kan vinden binnen Nederland ;)
 
Als je nog 6 berichten post op het forum dan kun je het offtopic gedeelte in. Enkele locaties zijn recentelijk ook gebruikt in het Petfles spel. O-)
 
Vandaag weer een mooi rondje gereden en ook nu weer wat leuke plekjes bezocht.

Bij Vis-03 over de trap gelopen en dan is dit het uitzicht:
full


En bij Vis-04 was ook een hoop te zien:
full
 
Hmmm....
De komende 6 tot 8 weken zit motor rijden er voor mij niet in met m'n gebroken enkel.
En daarna wellicht nog revalideren.
Moet ook nog uitzoeken wat de staat is van mijn motor... maar dat heeft momenteel nog even niet zo heel veel prioriteit.
Dan moet ik nog aangifte gaan doen bij de politie en beroep doen op het waarborgfonds voor de kosten van de evt. reparatie...

Ik gok dat het al ruim september is geweest eer ik weer op de motor kan stappen, hiermee mis ik de mogelijkheid om de rest van de LMR af te maken... :(
Fingers crossed dat het allemaal wat sneller gaat, ik weet de locatie van nog een stuk of 6 LM's die ik nog wilde bezoeken...
 
Hmmm....
De komende 6 tot 8 weken zit motor rijden er voor mij niet in met m'n gebroken enkel.
En daarna wellicht nog revalideren.
In ieder geval een voorspoedig herstel en revalidatie gewenst
Ik gok dat het al ruim september is geweest eer ik weer op de motor kan stappen, hiermee mis ik de mogelijkheid om de rest van de LMR af te maken... :(
Het spel loopt tot en met november en in september en oktober zullen er best nog rijdbare dagen zijn. Ik zie wel of dat gaat lukken :W
 
Ik moet nodig weer eens een stukje gaan rijden zie ik. :P

Hoewel, vergeleken met de Noordhollandse Landmarkrally doe ik het hier nog niet onaardig. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan