Landmarkrally 2019, de introductie

HK,

Dit stukje uit de "uitdaging" kan vervallen of herschreven worden.

Het advies om het formaat van de foto’s op 640 x 400 pixels (VGA-formaat) en .jpg bestandsvorm te houden. Voor het tonen hier is de scherpte dan meer dan voldoende. Een tweede advies is om de foto’s direct op Motor-Forum te plaatsen. Dit komt ook de downloadsnelheid en beschikbaarheid ten goede.

De procedure om foto's te plaatsen is bij het vernieuwde forum eenvoudiger geworden. Alleen weet ik nog niet of de foto's ook in je eigen album komen te staan. Wel moet gekozen worden voor .jpg omdat mijn ervaring is dat andere bestandsformaten niet geslikt worden.
 
Ik zat over die tekst te twijfelen Jaap, ik heb 'm wel licht aangepast omdat je foto's nu ook direct in het topic kunt plakken en dus niet eerst hoeft te uploaden in een album. En de VGA resolutie / jpg formaat is nog steeds een goed advies. Groter is geen enkel probleem maar die resolutie is voldoende en komt nog steeds de downloadsnelheid ten goede.

Overigens houd ik zelf meestal 800x600 aan... maar da's meer mijn afwijking. :+

Hoe je direct geposte foto's terugvind weet ik ook niet. Geen idee of dat überhaupt mogelijks is. Denk dat je, als je dat wilt, de foto's beter wèl eerst in een album plaatst.
 
Ik heb vanaf komende zondag iedere week een item in mijn agenda staan: landmarks posten.
Dan kunnen jullie in principe het eerste weekend van maart alle landmarks al hebben. :t
 
Rechtstreeks uploaden in een bericht is zo'n fijne functie... eerst uploaden in een album is wel erg omslachtig in vergelijking. Geen idee eigenlijk hoe dat zelfs moet.:+
 
Ik heb gister ook even zitten zoeken op m'n tablet, en volgens mij de eerste twee al gevonden. Moet alleen wel nog even de eerste verifiëren op de laptop, want streetview op de google maps app is echt slecht. En verder zoeken doe ik dan dus ook maar even op de laptop!
 
Na een avondje speuren het ik er toch al wat gevonden..... maar die cross #3 foto is toch errug gierig met de aanwijzingen hoor 8)7
Maar het worden interessante ritjes.

In de beginpost wordt er gezegd dat er vanaf maart gereden kan worden... ik neem aan dat het nu al eerder is?
 
De rally begint pas in maart. Je kunt nu alvast gaan zoeken. Iedere zondag tot aan maart krijg je een setje landmarks. Ik zal later ook nog hints geven zodat je je kaartje compleet kunt maken. :)
 
Ik kan(heel trots:+) zeggen dat ik ze alle 6 gevonden heb.
Maar.........aangezien ik "helemaal" in het noordoosten van NL woon worden het nog leuke ritjes om ze allemaal op te zoeken:]
 
Netjes! De derde is zeker geen gemakkelijke, die ga je zonder hint denk ik alleen vinden door wat te prikken. Hints komen nog. ;)
Als iemand een leuke hint heeft voor Cross5 dan houd ik me aanbevolen (graag via pb, en nee je krijgt er geen extra punten voor :+). Kan zelf niets verzinnen zonder meteen de locatie weg te geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan