Landmarkrally 2019, de introductie

HighKing

Emperor of the void 👻
13 aug 2014
14.958
19.275
Heemskerk
Facebook
In 2018 heeft @jaap43 een mooie Landmarkrally neergezet. Voor mij de eerste. De volgende komt helaas pas in 2020 omdat ze enkel op even jaren worden gehouden... of toch niet? O-)

Het lijkt mij wel leuk om een 'oneven' rally in 2019 te houden. Als onderwerp van deze rally heb ik 'banen' in gedachten. Wat voor banen? Nou, bijvoorbeeld ijsbanen, kartbanen, atletiekbanen, etc. De regels zullen min of meer gelijk zijn aan die van 2018. Misschien verzin ik nog iets geks maar in principe wil ik niet aan de bestaande formule tornen.

Voor degene die (net als ik vorig jaar :$) nog nooit een landmarkrally hebben meegedaan, een korte uitleg:
In Landmarkrally 2019, de uitdaging zal ik een serie foto's plaatsen. Vervolgens krijg je een punt als je een foto van je motor bij het object op de foto plaatst. Je kunt meer punten verdienen door een foto met motoren van meerdere deelnemers te plaatsen. Dus als je alle leden van het Hayabusa topic zover krijgt om met je mee te gaan naar een landmark dan krijg je lekker veel punten. ;)
De rally zal lopen van 1 maart tot en met 30 november, de periode waarin ook winterstoppers gebruik van hun motor kunnen maken. In die periode kun je foto's plaatsen en er punten voor krijgen. Voor die tijd, waarschijnlijk in februari, worden de foto's geplaatst zodat je kunt gaan zoeken en voor jezelf alvast een kaartje kunt maken.

Aanmelden kun je doen in dit topic, of door simpelweg een foto van je motor bij een landmark te plaatsen in Landmarkrally 2019, de uitdaging. Waneer je dat doet maakt mij niet uit, al doe je het pas op 30 november. ;)

Dus... interesse?
 
Laatst bewerkt:
Haha, nou blij dat je er blij mee bent. Ik heb ondertussen al een leuk lijstje landmarks bij elkaar, goed verdeeld over het hele land. Ben nog niet helemaal klaar maar dat gaat zeker goedkomen.

Kan jij in 2020 weer los. *O*
 
Leuk!

Heb het te laat ontdekt afgelopen jaar maar het leek me wel erg leuk om te doen. Even op 'volgen' klikken, ik ben benieuwd :)
 
Nou, ik heb een aardig lijstje van 'banen' bij elkaar. Met behulp van een maps kaartje heb ik m'n best gedaan de boel redelijk over het hele land te verdelen. Dat is niet he-le-maaaaal gelukt, maar toch zit voor iedereen wel e.e.a. op gemakkelijk te rijden afstand volgens mij. :]
1546729400055.png


Hierboven in ieder geval alvast de eerste hint voor 't zoeken van de landmarks. :+
Bonus objecten zitten hier nog niet bij, die moet ik er nog even bij zoeken... maar 't is nog lang geen maart dus dat komt goed. :Y
 
Ja, over dat volgen he. Ik dacht heel slim alvast ruimte te reserveren voor de fotoseries... maar als ik die edit en de foto's er in zet ga jij geen melding meer krijgen. _O-
Ah well, ik zal hier wel een melding doen, dan komt het vast goed. :')
 
Ja, over dat volgen he. Ik dacht heel slim alvast ruimte te reserveren voor de fotoseries... maar als ik die edit en de foto's er in zet ga jij geen melding meer krijgen. _O-
Ah well, ik zal hier wel een melding doen, dan komt het vast goed. :')
Uhm ja dat is ook weer zo ja 8)7
Maar inderdaad, linksom of rechtsom zal het wel goedkomen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan