Landmarkrally 2019, de introductie

Ik heb net even een inspectierondje ge(trap)fietst, en hij is er nog hoor, Cross3:
1560364023.jpg
 
Heb je 2 keer een landmarkrally ge-organiseerd waarbij je niet hoeft te/mag rijden, moet ik nog steeds aan wennen aan het feit dat ik dit keer wel weer moet rijden om punten te verzamelen.

Sinds zaterdag een nieuw fototoestel nadat de oude al een paar maanden vreemd deed. Zelfs bij nieuwe batterijen doen alsof ze leeg zijn. Soms hielp het om de set-up nog eens na te lopen, dan was het één sessie goed. Toestel was ook van 2003 dus zo langzamerhand bejaard.
 
Hier ook nog even de vandaag bijgewerkte tussenstand, bijgewerkt tot vandaaag:
1568025025661-png.1425993


Nog anderhalve maand te gaan, dan weten we wie de winnaar is van deze editie! :)
 
Even een berekening gemaakt wat er voor nodig is om alle resterende punten af te gaan. Een kleine 21 uur en 1600km over bijna alleen maar snelweg, dan heb ik alles (op twee bonusobjecten na, die ik NOG STEEDS niet gevonden heb). Alleen nog even zin maken :').
 
Ondanks dat ik alle 36 + 4 objecten gevonden heb en al twee rondritten voor de navigatie klaar gemaakt heb blijft het bij mij voor wat betreft de puntentelling zeer waarschijnlijk toch op 1 punt staan ;(
2 punten volgens de lijst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan