Landmarkrally 2019, de introductie

Goede. Had @jaap43 al plannen?
Ik heb deze immers vooral georganiseerd om het gat tussen 2 even jaren op te vullen. :)

Maar misschien is het wel een idee dat de winnaar de volgende organiseert?
 
Gefeliciteerd Amauta!

Ik vond het zoeken geweldig leuk om te doen maar heb helaas niet veel tijd gehad om ook naar de landmarks toe te rijden. Ik ben benieuwd naar een volgende editie.

Highking, bedankt! :)
 
Gefeliciteerd! Erg leuk zo’n landmarkrally ondanks dat ik niet veel punten heb kunnen fotograferen. Ben bijvoorbeeld 3x naar zuid limburg gereden om daar wat punten te sprokelen, maar tot drie keer toe was ik er bijna en kwam er iets tussen.
 
Goede. Had @jaap43 al plannen? Ik heb deze immers vooral georganiseerd om het gat tussen 2 even jaren op te vullen. :)
Nee, geen plannen voor het komende of daarop volgende jaren. Ik vind dat jij het perfect georganiseerd hebt :} .

en dan hierbij de excellijst van de objecten zoals ik ze gevonden heb:

landmark 2019.png
 
Ik heb ook wel heel wat minder puntjes bij elkaar gehaald dan ik van te voren had bedacht, maar heb ook veel lol gehad aan het zoeken van de locaties.
En nog en foto met een @Ferde kunnen maken dus weer iemand ontmoet, ook altijd leuk.

Bedankt voor het organiseren @HighKing, de volgende editie ben ik weer van de partij! :Y
 
HighKing bedankt voor het organiseren van de LM 2019!
Eerst lekker zoeken, dan een mooie route maken en aansluitend een doel om een mooi stukje te kunnen rijden. Heb weer mooie nieuwe stukjes van ons mooie NL gezien :)
 
Mooi in elkaar gesoept! *D

Ik was tot het laatst wel benieuwd of iemand Amauta nog voorbij zou gaan. Daarom had ik geen naam op de bokaal laten drukken. Omdat wij elkaar een beetje kennen had ik zijn adres en kon ik hem heel stiekem in een doosje opsturen.

Geef hem maar een mooi plaatsje! ;)
 
Ook in november niet meer aan rijden toegekomen, dus maar weinig punten.
Bedankt voor de organisatie en hopelijk kan ik volgend jaar weer gewoon meerijden en een "volle kaart" halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan