Landmarkrally 2019, de uitdaging

HighKing

Emperor of the void 👻
13 aug 2014
14.958
19.275
Heemskerk
Facebook
Landmarkrally 2019, de Uitdaging.

Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2019, de introductie

Net zoals de Landmarkrally 2018 wordt er hier geen wedstrijd van gemaakt. Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo min mogelijk nieuwe aanwijzingen geven aan andere rijders. Ook de naam van de foto moet anoniem gehouden worden. Gebruik hiervoor het door het door mij gegeven volgnummer van de foto. Dat is voor mij het makkelijkste bij het verwerken.

Bezochte objecten moeten hier getoond worden met per foto of serie van foto’s de naam/namen van de rijder(s). Bij meerdere rijders per object is publicatie van de plaatjes door één rijder voldoende met vermelding van de forumnamen van de mederijders. Het advies om het formaat van de foto’s op 640 x 400 pixels (VGA-formaat) en .jpg bestandsvorm te houden. Voor het tonen hier is de scherpte dan meer dan voldoende. Een tweede advies is om de foto’s direct op Motor-Forum te plaatsen. Dit komt ook de downloadsnelheid en beschikbaarheid ten goede.

Per object is 1 punt te verdienen voor een enkele rijder. Bij 2 rijders worden dat per rijder 2 punten, bij 3 rijders 3 punten enzovoort. Hierdoor staat voor een solorijder het maximum aantal te behalen punten vast. Het loont dus om er een sociaal gebeuren van te maken en als groep(je) op pad te gaan of een afspraak maken om te verzamelen bij een object. Afspraken hierover kunnen in het topic (de introductie) gedaan worden waardoor ook andere rijders kunnen aansluiten bij het bezoek.

Voor bonusobjecten geldt puntenverdubbeling, dus solo 2 pt, met 3 rijders ieder 6 pt etc.

De bedoeling is dit topic (de uitdaging) zo "schoon" mogelijk gehouden wordt, dus alleen:
- mijn foto's van de op te zoeken objecten
- het plaatsen van jullie foto's met hun aanduiding en de forumnamen van de bezoekers.
- mijn mededeling dat ik de meldingen verwerkt heb.

Het andere topic (de introductie) kan gebruikt worden om elkaar bij te praten, commentaar te geven, vriendenpraat te plegen, afspraken maken over gezamenlijk bezoeken van objecten of voor aanmeldingen van nieuwe deelnemers. Beide topics blijven open tot het einde van de rally.
 
full

Cross1 houdt 't gas erop!

full

Cross2 is een heuvelachtige baan.

full

Cross3 ligt langs een vestingwerk.

full

Cross4 prikt door de geluidsbarrière.

full

Cross5, crossen tussen de kassen!

full

Cross6 deelt zijn naam met een verkeersknooppunt.
 
Laatst bewerkt:
full

IJs1 is gevestigd in een VOC stad.

full

IJs2 is vernoemd naar de begeleider van Thor.

full

IJs3 is geopend door een voormalig politica en topsporter.

full

IJs4 is tevens de thuisbasis van een dynamisch muziekfestival.

full

IJs5 is vernoemd naar een bekende schaatser.

full

IJs6; Flipje kan hier heerlijk schaatsen.
 
Laatst bewerkt:
full

Golf1 bevind zich in de plaats waar de bedenker van de term 'constructief empirisme' geboren.

full

Golf2 is een dikke hit!!

full

Golf3 bevind zich in de plaats waar het WK van een bekend bordspel gehouden wordt.

full

Golf4; in deze plaats ligt een fietspad met materialen uit de natuur.

full

Golf5; pas op dat je hier geen klap van de molen krijgt!

full

Golf6; de straatnaam is vernoemd naar de vogel die vroeger op het 100 gulden biljet stond gedrukt.
 
Laatst bewerkt:
full

Kart1: Men spreekt hier in 't Völser plat.

full

Kart2: Tussen 2011 en 2012 woonde in dezelfde plaats de oudste vrouw van Nederland.

full

Kart3: hier kun je eindeloos scheuren!

full

Kart4 profileert zich als fabriek.

full

Kart5; guldens doen ze hier niet meer aan.

full

Kart6 is de gekste kartbaan van 't land!
 
Laatst bewerkt:
full

Atletiek1; Het locale radiostation heeft een programma met de naam "Ik hou van Hollands".

full

Atletiek2; In het wapen van deze plaats zit een Lindeboom.

full

Atletiek3; sporten met alle neuzen in dezelfde richting.

full

Atletiek4; het gemeentewapen van deze plaats bevat molens.

full

Atletiek5 ligt in een kei van een stad.

full

Atletiek6 is vernoemd naar een voormalig koningin.
 
Laatst bewerkt:
full

Schiet1: hier schieten ze niet op leeuwen en kalveren.

full

Schiet2 is opgericht in 1911.

full

Schiet3 doet zich voor als fort.

full

Schiet4 is vernoemd naar een dief en weldoener.

full

Schiet5: vaak wordt gezegd dat motorrijden .... is.

full

Schiet6 houdt open dag tijdens de petflesmeet.
 
Laatst bewerkt:
full

Bonus-NW

full

Bonus-NO

full

Bonus-ZW

full

Bonus-ZO
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan