Landmarkrally 2020, de introductie.

@Okami_Xci Binnen de cirkel Monument 2-Eindhoven zie ik 15 fotoplekjes op mijn kaartje staan, en de rally loopt tot en met november :Y Tijd zat, kalm aan doen, en wachten op mooier weer :)
 
@Okami_Xci Binnen de cirkel Monument 2-Eindhoven zie ik 15 fotoplekjes op mijn kaartje staan, en de rally loopt tot en met november :Y Tijd zat, kalm aan doen, en wachten op mooier weer :)
:? 15!

ik 2, 3....
Maar ik mis nog best wel wat locaties... van stations heb ik er maar 1... monumenten mis ik er nog een, de bonus objecten heb ik niet.
Molens en TA moet ik ook allemaal nog...
Heb alleen de bruggen compleet :+
Njah, tijd zat idd, maar er komt heel veel tussendoor..... -O-net als vorig jaar... (geestelijke) gezondheid is toch een dingetje wat terug blijft komen -O-
 
:? 15!

ik 2, 3....
Maar ik mis nog best wel wat locaties... van stations heb ik er maar 1... monumenten mis ik er nog een, de bonus objecten heb ik niet.
Molens en TA moet ik ook allemaal nog...
Heb alleen de bruggen compleet :+
Njah, tijd zat idd, maar er komt heel veel tussendoor..... -O-net als vorig jaar... (geestelijke) gezondheid is toch een dingetje wat terug blijft komen -O-
Motorrijden blijft een hobby, en je eigen gezondheid gaat altijd voor :Y Veel sterkte in ieder geval!
 
Door de drukte en ziekte heen, Bonus NW gevonden.

Met een beetje creatief boekhouden en een beetje geluk de locatie weten te achterhalen :+
 
Laatst bewerkt:
Bruggen ✅
Monumenten ✅
Stations: Alleen nog 4.
Bezienswaardigheden: Alleen nog 1.
Molens ✅
Toeristische Attracties: 3 van 6
Bonus: 1 van 4

Heeft iemand toevallig een heeeel klein hintje voor Station 4 en BZWH 1? Ik kan geen zwerfkei meer zien... -O-
 
Dit is de SV afbeelding van molen 3.
Molen 3.png
 
Laatst bewerkt:
Station 4, zoek hem tussen de laag vliegende Zwaluwen en het bos van de Hertog.
BZWH1, deze kei moet je met een groep zoeken.

Held van de dag. :} Wat betreft het station tenminste, juiste zoekterm, tweede hit, en klaar.
Wat de zwerfkeien betreft; ze hebben er in diep donker Drenthe hele musea aan gewijd, maar ik zie door de keien de vloer niet meer. -O-
 
Hallo,

Bij deze me ook maar even voorstellen en aanmelden voor het spel.
Man roepnaam Jeff 49 jaar woonachtig in Schagen Noord Holland.

Wil ook Amauta bedanken voor de vele dagen zoek plezier.

Ga ik nu proberen de foto's te plaatsen in het andere topic.

Vriendelijke groet Jeff.

En nog met een erg mooie motor ook! :Y
 
Ik heb gisteren monument 2 bezocht, maar waarschijnlijk ga ik die binnenkort nog eens bezoeken met een vriend. Kan ik dan alsnog 2 punten scoren of blijft de eerder geregistreerde score staan?
 
Ik zou ook wel willen rijden, maar mijn werkgever heeft het dringende verzoek ( met nadruk op verzoek ) gedaan om op dit moment zo min mogelijk te reizen. Dat is één van de dingen uit het protocol wat is uitgegeven. Het scoren van puntjes is slechts een spelletje cq vrije tijdsbesteding, dus ik wacht eerst maar eens af hoe deze Corona toestand zich gaat ontwikkelen voor ik op pad ga.
 
Terug
Bovenaan Onderaan