Landmarkrally 2020, de introductie.

Ondanks dat zowel in MapSource als in de Zumo de optie U-bochten vermijden niet aangevinkt was zouden er twee landmarks voorbij gereden worden. Dus op dat moment het adres van de landmark ingevoerd en alsnog bezocht *O*

Morgen een rondje midden van het land :]
 
575 km om precies te zijn. Doordat ik bij een vorige rit er 1 gemist had kon ik deze bij deze rit inlassen. Zowel de reisafstand als rijtijd bleven volgens de navigatie hetzelfde. Anders was de afstand voor het aantal objecten te groot, nu met één object er bij wordt het wel de reistijd waard.
 
Wat mij vandaag ook weer geholpen heeft is het roadboek. Dat is een A4-tje waar 10 landmarks op passen, van elke ronde met landmarks één pagina.

Dat is een word-document met als eerste het plaatje van Amaute,
daaronder de categorie met volgnummer, het adres met het huisnummer en de plaats.
daar weer onder de coördinaten.

Deze gegevens zijn dus gehaald uit Google-Maps en Street-View.

Op de één of andere manier wilde rijdend in die plaats de route de Bonus-ZO niet aandoen en ging door naar de volgende landmark. Vrij snel daar achter gekomen, de route gestopt, adres van Bonus-ZO ingevoerd en toen wel kunnen bezoeken. Daar de route weer opgestart en door gegaan naar de volgende landmarks.
 
Het bijgewerkt overzicht 1 november:

overzicht.jpg
 
Ze dachten dat we een illegaal coronafeestje aan het houden waren :')
Maar na dat was vast gesteld dat we maar met zijn tweeën alleen aan het wildkamperen waren, kwamen we er met een waarschuwing vanaf. :+
 
Was dat wildkamperen nodig. Per slot van rekening was jullie rit :] een iets uitgebreid rondje IJsselmeer en moet makkelijk binnen 12 uur gereden kunnen worden.
 
Vandaag is officieel de Landmarkrally 2020 afgelopen. Ik ben erg verrast met het grote aantal deelnemers dit jaar en wil iedereen bedanken voor zijn/haar deelname. Ik hoop dat jullie genoten hebben van de rit en ook de locaties. De deelnemers met de hoogste score dit jaar:

diny en Ronald_010

Beide hebben de hele rally samen gereden en elk heeft daarmee 98 punten gescoord. Hulde! *O**O*

De eindscore 2020:
eindscore 2020.jpg


Ik heb met plezier de Landmarkrally georganiseerd maar wil voor de volgende keer het stokje overdragen aan jou!
 
Kijk eens aan! Valt me nog mee, een 11e plek. Had lager verwacht. :P
Dank voor het organiseren Erwin! Was leuk! *O*
 
Ben nu vooral wel benieuwd hoe Amauta aan de Super Bonus plek is gekomen.
Ik heb een willekeurige plek gezocht centraal gelegen voor de meesten, een plek waar niets is zodat de foto's geen hints weggeven. Helaas was er toch nog iets te zien van een hint, het gaspaaltje. Ik had eigenlijk een plek zonder streetview moeten nemen zodat je niet van tevoren kon checken of je de puzzel goed hebt opgelost. De SuperBonus was echt als extra uitdaging bedoeld voor de liefhebber.
 
Bedankt voor het organiseren Amauta, gefeliciteerd Ronald en Diny!

Had er graag wat meer op de foto gezet, echter door omstandigheden niet gelukt. Op naar de Landmarkrally 2021 *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan