Landmarkrally 2020, de introductie.

Was leuk @Amauta! Goed georganiseerd. En de SB puzzel vond ik echt iets voor @jaap43 , als dé man van de cijfertjes in dat andere topic ;)

Helaas niet zoveel puntjes kunnen behalen als ik graag had gewild, maar wellicht volgend jaar een nieuwe kans :Y
 
Dank voor de organisatie! Leuke manier om eens wat nieuwe routes te bouwen, ik heb me prima vermaakt. :Y Had toch de SB nog even snel moeten doen, is nog geen 20 minuten rijden en had me weer 3 plaatsen gescheeld. :+
 
Voor eenieder die nog niet alles gevonden heeft zijn hier de locaties:

locaties.jpg
bonus.jpg
 
Amauta bedankt voor de organisatie en anderen bedankt voor de felicitaties🙂 En ja, het was voor ons geen echte opgave maar eerder gewoon super om een doel te hebben om samen naar toe te rijden. Op naar de volgende....... en iedereen fijne feestdagen, een goed uiteinde en hopelijk een coronavrij 2021. Groetjes, Ronald en Diny
 
Ik heb op het laatst wel moeten buffelen om binnen de tijd alle landmarks te rijden. Dat de superbonus een tijdlang niet gevonden werd kwam doordat je op verschillende officiële sites andere nummers voor de verkeersborden vindt. Uiteindelijk heeft de site die BSI doorgaf de goede plek opgeleverd.
Maar bedankt voor het organiseren.
 
Geen punt gehaald dit jaar door alle omstandigheden in de wereld en privé, maar wel lekker gepuzzeld!
Bedankt voor het organiseren @Amauta!
 
Dit was mijn eerste jaar in dit spel. Leuk spel :t
Weer mooie nieuwe dingen ontdekt. @Amauta, bedankt voor de organisatie.
Ook leuk gevonden om de winnaars als nieuwe organisatie aan te wijzen.
 
Dit was mijn eerste jaar in dit spel. Leuk spel :t
Weer mooie nieuwe dingen ontdekt. @Amauta, bedankt voor de organisatie.
Ook leuk gevonden om de winnaars als nieuwe organisatie aan te wijzen.


Als je op " jou! " klikt weet je wie er wordt bedoeld.

En ik ben het voorlopig ook niet van plan te gaan doen .
Ik zit liever te stressen met zoeken en dan lekker toeren
 
Te gek! Ik Ben benieuwd. :t
 
Nog een late reactie van mij, maar alsnog bedankt voor de organisatie. Helaas door werk en de corona ellende niet alles kunnen rijden, maar de punten die ik gedaan heb waren interessant en leuk om te doen. In 2021 hopelijk een nieuwe poging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan