Landmarkrally 2020, de introductie.

Amauta

MF routinier
13 aug 2011
4.679
24.067
het land van Bartje
full


Ook in 2020 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd.

Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2020 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden hints gegeven die het zoeken makkelijker maken, ook zullen geplaatste foto's van spelers hints geven die het zoeken makkelijker kunnen maken.

Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Bonusobjecten leveren 2 punten per deelnemer op.

De rally loopt van 1 maart t/m 30 november 2020. In deze periode kan je foto's plaatsen en punten verdienen, je plaatst de foto's in dit Landmarkrally 2020, de uitdaging topic. Het is handig wanneer je voor jezelf een kaartje maakt in MyMaps van Google. Daarmee krijg je een mooi overzicht van alle locaties en helpt je om een route te maken langs alle objecten.

Aanmelden doe je met de eerste serie foto's die je plaatst in het topic Landmarkrally 2020, de uitdaging.

Verder kan je in dit topic afspraken maken om samen te rijden of vragen naar tips wanneer je een object echt niet kan vinden. Het is niet de bedoeling dat met de hints de locatie weggegeven wordt, zeker niet in het begin van het spel.
 
Laatst bewerkt:
Laten we hopen dat 2020 meer tijd en energie bied en geen ongelukken ;) zodat ik nu weer eens echt mee kan doen...
en gezien ik geen nachtelijke ritjes meer van plan ben om te doen, zal ik hopelijk ook niet voorbij een Landmark rijden in het donker in een donker bos...
 
Deze volgen we even! Ik was toch al van plan mezelf eens een schop onder de kont te geven en wat meer motorkilometers te maken dit jaar, dan is dit een mooie reden. :+
 
Leuk! Ik wil proberen ook wat kilometers te maken, de 6 bruggen heb ik in ieder geval al gevonden en in Maps staan......
 
Yes, alle 6 gevonden, kom maar op met de volgende 6!

Mijn tactiek wordt om in maart en april direct te proberen zoveel mogelijk landmarks te bezoeken waar ik normaal niet in de buurt kom. Daarna ga ik er niet veel tijd meer voor hebben, vrees ik...
 
Ik heb recent ook een hypermoderne technologie leren kennen die veel te veel weet. Daarom wil ik deze technologie nog niet openbaar maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan