Landmarkrally 2020, de introductie.

Dat is raar, er staat toch nergens een bord dat je er niet in mag? Bord C01 zie ik op SV wel, niet op jouw foto... maar die staat daar verder dan waar jij de foto genomen hebt.
 
Toen ik er zaterdag was stond er bij de toegangsweg vanaf de westkant bij de N-weg een verrijdbaar matrixbord met de mededeling dat de weg was afgesloten voor motoren. Ik ben er toen omheen gereden om het vanaf de oostkant te proberen, maar daar stond twee man met fluorescerende pakken aan achter een dranghek met een heel groot bord C1, afgesloten voor alle verkeer. Uiteraard kon er wel zonder problemen een wielrenner langs... B|

Ik dacht dat deze afsluitingen alleen voor het (Paas)weekend zouden gelden trouwens, maar blijkbaar doordeweeks ook nog?
 
Toen ik er zaterdag was stond er bij de toegangsweg vanaf de westkant bij de N-weg een verrijdbaar matrixbord met de mededeling dat de weg was afgesloten voor motoren. Ik ben er toen omheen gereden om het vanaf de oostkant te proberen, maar daar stond twee man met fluorescerende pakken aan achter een dranghek met een heel groot bord C1, afgesloten voor alle verkeer. Uiteraard kon er wel zonder problemen een wielrenner langs... B|

Ik dacht dat deze afsluitingen alleen voor het (Paas)weekend zouden gelden trouwens, maar blijkbaar doordeweeks ook nog?

Ik stond afgelopen donderdag ook voor een nog afgesloten lekdijk.
Ik dacht ook dat het enkel met pasen was. Blijkbaar bevalt het goed zo voor sommige mensen.
 
Nog 2 marks "gescoord"....
Verder kwa afstand gaat mij te veel energie kosten, de terugweg kost nu al aanzienlijk meer energie dan dat ik zou willen...
Word tijd dat ik de andere marks vind die dichtbij zouden liggen... maar goed, m'n denk-capaciteit werkt absoluut niet mee nog...
dus ik vermoed dat dit het laatste is voorlopig.....
 
@Okami_Xci

Wanneer je een hint nodig hebt kan je daarom vragen.

Deze LM's liggen zeker binnen jouw bereik:

monument6
toeristische atraktie3
toeristische atraktie4
eventueel molen3
 
Laatst bewerkt:
@Okami_Xci

Wanneer je een hint nodig hebt kan je daarom vragen.

Deze LM's liggen zeker binnen jouw bereik:

monument6
toeristische atraktie3
toeristische atraktie4
eventueel molen3

TA 3&4 weer eens bekeken, kwartje viel meteen vandaag....
|( vooral omdat ik nu wat wazig naar de foto kijk en de beelden gewoon herken als beeld wat ik wel eens gezien heb na een dagje uit met vrienden op die lokaties... (en bij terugreis lekker passagier speel en in de auto zonder bril een beetje naar buiten zit te staren....
 
Ik heb het Landmarkjagen voor nu helaas even stilliggen, het schijnt namelijk wel makkelijk te zijn als je een motor hebt. -O- Laat de mijne nou net eergisteren met een nieuwe baas zijn meegegaan...Het is even wachten tot er binnen budget een nieuwe op de verkoopsites verschijnt. :+
 
overzicht:

full
 
Amauta, zou je de lijst aflopend kunnen sorteren op de laatste kolom? Dan weten we gelijk wie er bovenaan staat in de tussenstand...
 
Wat een snelheid..
Maar voor de bonus krijg je toch dubbele punten?
Ik heb dezelfde vraag ook al eens gesteld en antwoord gekregen, zie hieronder:)
Ik zit er nu nog eens naar te kijken en valt me op dat bij de bonus objecten alleen maar 1 staan. Deze zijn toch al 2 punten waard als je die solo bezoekt?

De cijfers in de lijst zijn het aantal motoren op de foto, de excel formule maakt daar automatisch het goede aantal punten van. Kijk bv bij bueno, die heeft alleen een bonus gedaan en toch 2 punten totaal.
 
Nou ik heb weer een rondje online puzzelen gedaan en ik mis alleen nog:

- Station5 (ik kan geen station meer zien...)
- BZHW3 (wat the * is dat nou voor ding?)
- Molen5 (ben er draaierig van geworden)
- BonusNO, NW en ZW (Ik kan het thema niet ontrafelen)

Owja ik mis ook nog tijd om überhaupt te rijden :')_O-
 
De bonussen kan ik ook niet vinden :N

Ik heb de overige Landmarks wel allemaal gevonden, maar vind het lastig om hints te plaatsen zonder het meteen weg te geven.

Toch een poging:
Station 5: heeft roet op het dak.
BZWH 3: dat ding kan andere dingen voortbewegen.
Molen 5: die molen stond er nog niet toen ik werd geboren.

Hopelijk geef ik niet te veel weg.
 
O-) Vriendin van me die zich enorm verveelde vroeg wat ik aan het doen was...
Mjah, LM's zoeken voor de LMR... Toen kreeg ik hulp van haar.
Ik mis nu alleen nog:
Station 2, 4
TA 2, 5, 6

En de Bonussen...
Bonus ZO heb ik wel het juiste gebouw op een foto gevonden maar krijg de locatie die erbij hoort niet gevonden nog :)

Wat bovendien een interessante opmerking van haar was, dat alle molens nog een andere gemene deler heeft behalve molen zijn....
(Voordat zij begon met helpen had ik 0 molens... nu allemaal)

Wel weer goed voor mij geweest iemand anders even mee te laten kijken/zoeken.... TA1 zat ik in mijn hoofd echt in de verkeerde regio te zoeken....
Toen zij de juiste vond kon ik mijzelf voor mijn hoofd slaan, want toen was het meteen een KV voor mij gezien ik daar wel eens (vaak) geweest ben.

Voorlopig maar even wachten tot m'n bestelling binnen komt... heb een atlas-throttlelock besteld... zat te twijfelen tussen die en een kaoko....
Zo'n klem die je er op kan klemmen heb ik ook gemaakt (3d printer) maar die zit in de weg met mijn hand positie....
Waardoor ik ook weer dacht dat de kaoko niet lekker zou werken omdat het op een wat onnatuurlijke positie zit, los van het feit of die wel met mijn handguards zou werken...

Ergens heb ik nog wel het idee dat een throttlelock slecht/gevaarlijk is, maar goed, voor mij is zelfs een zebrapad oversteken als voetganger gevaarlijk, ondanks dat de verkeersregels heel duidelijk zijn en automobiliste mij wel gezien heeft... maar ja, zij wist niet waar ze naartoe moest dus gaf ze maar gas en reed mij aan (aantal jaar terug)
 
Een samenhangend thema tussen de bonussen kan ik ook niet ontrafelen. ZO is een redelijk weggevertje (letterlijk 2x met de muis klikken), de overige zijn wat lastiger. Wat kan helpen (is eerder aangegeven geloof ik, maar als ik teveel weggeef moet je het zeggen) is dat je bij NO de N eigenlijk even moet vergeten, anders zoek je te hoog.

Station 5 zijn op 5 februari 2 kleine hints gegeven die gecombineerd met de hint van @Coenster denk ik voldoende zouden moeten zijn. Eventueel helpt het als je op een heel duur dieet gaat.
BZWH 3 vind je op een plek waar oud nog oudere dingen verzamelt.
Molen 5 staat op een plaats waar wij tegenwoordig nog amper mogen komen, maar de wandelende zuivelfabrieken nog wel.
 
Dank dank dank allemaal!

Molen 5 staat op een plaats waar wij tegenwoordig nog amper mogen komen, maar de wandelende zuivelfabrieken nog wel.
Deze had ik nu gelijk te pakken :Y

Dat Bonus-NW een uitkijkpunt is hadden jullie al door, toch?
Nope..

Ik kan weer aan de slag met de rest van de hints. De hint die jullie geven over station 5 zijn super duidelijk.. maar kennelijk zoek ik toch nog verkeerd..
Ff doorspeuren :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan