Landmarkrally 2020, de introductie.

bijgewerkte lijst:

full
 
Jullie hebben het vast al gezien, de kolom SB op de puntenlijst.

SB, de SuperBonus!

Ik heb bedacht dit keer een extra bonuspuzzel te maken. Bedenk dat deze puzzel een optie is en niet iets dat moet. Ook zal wellicht niet voor iedereen de puzzel te begrijpen zijn maar het is ook mijn bedoeling dat het geen heel makkelijke puzzel is. Voor diegene die hem wel weet op te lossen, 10 punten is hij waard. 1x per persoon, niet voor elke motor.

Onderstaande afbeeldingen brengen je ergens in Nederland. Er komt geen foto om de juiste locatie te verifiëren, gewoon gaan en een foto maken. Op locatie verwacht ik een foto die echt zo weinig mogelijk nieuwe info weggeeft, net genoeg om te zien of je goed zit. Niet dat er veel te zien is overigens. Ook verwacht ik dat er geen hints worden verklapt op het forum over de puzzel.

Hebben jullie er zin in? Komt ie:

full


Succes.
 
:$ Ben het er eigenlijk nog steeds niet eens met het feit dat als je met meer mensen 1 plek bezoekt je daar "aantal mensen"-punten voor krijgt en niet gewoon 1....

:+ Moet eigenlijk uit protest zoals @MBKNLD eens suggereerde, de "ex-lessers brabant route" aanpassen en 2 of 3 van LM's aandoen en foto ervan maken....
60 a 90 punten voor 2-3 LM's alleen omdat er 30 MF'ers op de foto bij staan....8)7


Ach ja, misschien moet ik er dan maar eens een een keertje eentje organiseren....
"Systeem" heb ik al wel in gedachte, al kan dat natuurlijk ook wat finetuning gebruiken.
- 1 punt per LM
- 1 bonus punt per categorie die met nog iemand ander op de foto is gezet.

En dan wellicht bonuspunt(en) -> aantal LM's in 1 rit bezocht.... al is dit natuurlijk wat moeilijker te controleren... (timestamp in foto is natuurlijk ook te vervalsen)

-Edit:

Grappig, ik zit wat fotos van Molen 6 te bekijken....
Volgensmij ben ik de enige die 'm van de andere kant heeft genomen *D
(kwam eigenlijk omdat ik het kleine landweggetje voorbij schoot toen ik er reed (onenigheid met tomtom).... toen de parkeerplaats van dat café/restaurant op gereden was om te draaien maar toen zag ik dat je 'm ook vanaf die kant op de foto kon zetten O-))
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan