Landmarkrally 2020, de introductie.

@Amauta wat een leuk initiatief!

Gisteren heb ik dit topic ontdekt en ik ga de komende dagen eens flink zoeken naar de Landmarks.

Ik ben nog niet zo lang lid van MF, dus laat ik me even voorstellen.
Mijn naam is Erik en ik woon in Ede en daar rijd ik graag op mijn Kawasaki Ninja 650. Ik rijd nog niet zo lang motor en ik wil graag wat ervaring opdoen, en met deze LandMark rally heb ik er weer een paar mooie ritjes bij. :t
 
Tijd voor een bijgewerkt overzicht:

full
 
Afgelopen vrijdag om 10:00 uur vertrokken en vandaag om 13:30 terug. Even onder de douche door, spullen opruimen en administratie m.b.t. LM's bijgewerkt ;) .
Ik heb weer een mooie route gereden :]
:} Dat heb je vlot geflikt. Vanuit Rotterdam al die LM's in 3 1/2 uur.
Die tijd ben ik al nodig om überhaupt in Rotterdam te komen :$
Edit:
|(Zie nu net dat het van vrijdag tot zondag is 8)7
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht ook dat ik 'm had, maar krijg geen SV op die plek, en satteliet geeft een kaal stuk gras. :N
 
Zijn er hier nog gegadigden die binnen nu en 2 weken regio Drenthe/groningen en/of friesland willen rijden?
Ik heb voor die provincies wel een route klaargemaakt maar het is wel een behoorlijk eind rijden. Als dat samen kan is het mooi. Ik heb daar Overijssel en Flevoland nog bij staan. Totaal 14 objecten, 840 km en rijtijd van bijna 11 uur. Dus met alle stops nog een paar uur meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor die provincies wel een route klaargemaakt maar het is wel een behoorlijk eind rijden. Als dat samen kan is het mooi. Ik heb daar Overijssel en Flevoland nog bij staan. Totaal 14 objecten, 840 km en rijtijd van bijna 11 uur. Dus met alle stops nog een paar uur meer.
En dat gaat dus vandaag gebeuren :]
 
Zoals hier boven gemeld vanochtend om 7 uur vertrokken. Wel deed de navigatie wat vreemd maar de eerste 2 uur bleef hij werken totdat hij vlak na het eerste object meldde dat de batterij bijna leeg was. Ook het tweede object nog kunnen doen met de navigatie tot dat het scherm echt zwart werd. Dat gebeurde zo'n 15 km voor Hoogeveen. op richtinggevoel naar het het afgesproken punt in Hoogeveen gereden, het benzinestation onder aan afrit 26. Daar gebeld dat ik er stond. Hij is met vakantie in de buurt van Assen. Binnen 10 minuut was hij er. Lopen prutsen met het voedingssnoer van de navigatie. Het bleek de mini-USB stekker aan het snoer te zijn dat slecht contact maakte. Prutsen totdat de navigatie weer tekenen van leven gaf. Bij het in de houder zetten viel die weer uit. Door hem half in de houder te zetten bleek hij wel op de motoraccu aangesloten te blijven. Toen het toestel maar vastgezet met wat crêpetape. Daarna bleef hij tot het eind werken.
Met Ferde dus de 7 volgende objecten bezocht en op de foto gezet. Daarna liet hij weten weer naar het vakantieadres te willen om op tijd bij het eten te zijn. Het 10 object weer alleen bezocht. Het ging toch wel laat worden. De laatste 4 van dit rondje kan ik makkelijk vastknopen aan een andere route.
De plaatjes zullen bij "de uitdaging" te zien zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan