Landmarkrally 2021, de introductie.

Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
Herstel ging gelukkig veel sneller als verwacht....mede dankzij zéér nette operatie arts Denemarken (vlg. orthopeed nederland).....normaal staat daar minimaal half jaar voor...... been is ook nog niet helemaal in orde maar kan gelukkig wel weer rijden......
 
Voor iedereen die niet alle locaties gevonden heeft of geen zin had om te zoeken en nog even alle landmarks in de laatste week wil rijden. :+

Alle locaties staan nu in de excel Actuele resultaten
 
Voor iedereen die niet alle locaties gevonden heeft of geen zin had om te zoeken en nog even alle landmarks in de laatste week wil rijden. :+

Alle locaties staan nu in de excel Actuele resultaten
Voor mijzelf doe ik het net iets uitgebreider:
landmarkrally.jpg

Ik heb de adressen met liefst een huisnummer erbij. Dat heeft toch al een paar keer geholpen als de navigatie niet nauwkeurig genoeg is. Ook een keer gehad dat ik het object voorbij gereden was en daar na een paar km achter kwam. Adres intypen in de Navi en dan wel vinden.
Voor elke rit heb ik een roadbook in orde gemaakt met het plaatje van de opgaven in volgorde van de route.
roadbook.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan