Landmarkrally 2021, de introductie.

BSI

MF veteraan
Donateur
28 nov 2010
13.652
4.299
Garderen
Landmark_2021_logo.JPG


Ook in 2021 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd.

Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2021 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google. Verderop in het spel worden indien nodig hints gegeven die het zoeken makkelijker maken, ook zullen geplaatste foto's van spelers hints geven die het zoeken makkelijker kunnen maken.

Wanneer je weet waar de objecten staan kan je erheen rijden om punten te scoren, elke goede foto met motor is 1 punt waard. Ga je rijden met meerdere forumleden dan kan je meer punten scoren, voor elke deelnemer 1 punt per foto. Het is dus in jouw voordeel om met zoveel mogelijk motoren op de foto te gaan. Bonusobjecten leveren 2 punten per deelnemer op, extra dit jaar, als je alle plaatsen bezocht hebt krijg je 10 punten extra.

De rally loopt van 1 maart t/m 30 november 2021. In deze periode kan je foto's plaatsen en punten verdienen, je plaatst de foto's in dit Landmarkrally 2021, de uitdaging topic. Het is handig wanneer je voor jezelf een kaartje maakt in MyMaps van Google. Daarmee krijg je een mooi overzicht van alle locaties en helpt je om een route te maken langs alle objecten.

Aanmelden doe je met de eerste serie foto's die je plaatst in het topic Landmarkrally 2021, de uitdaging.

Verder kan je in dit topic afspraken maken om samen te rijden of vragen naar tips wanneer je een object echt niet kan vinden. Het is niet de bedoeling dat met de hints de locatie weggegeven wordt, zeker niet in het begin van het spel.
 
Laatst bewerkt:
Allereerst iedereen de beste wensen
@BSI Leuk :t Heb er zin in, ben er ook weer bij dit jaar.
Tenminste, als ik de objecten kan vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Zo, ik ga ook mee doen dit jaar. Vorig jaar vaak voorbij zien komen en nu goede reden om wat meer ritten te maken.
@MBKNLD, zin om samen te rijden zo nu en dan?
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
gemaal 4 en 6 zijn inderdaad op een ander manier gevonden want ik vind ze zo niet ;-)
Oh, misschien even iets vertellen over de manier waarop ik alle objecten gezocht heb.
Begonnen met een gebied op maps en naar bv een gemaal gezocht in die omgeving, gekeken of het op SV zichtbaar was (best veel dat niet zichtbaar is op SV) en daar een foto snapshot van gemaakt.

Dus ik heb niet via een of andere site gezocht naar de objecten.

Dus sommige zullen makkelijk zijn en anderen misschien wel erg moeilijk.
 
het was ook geen kritiek hoor maar meer gissen hoe je aan de gemalen bent gekomen en zodoende proberen ze ook te vinden .
heb er nu al veel lol aan !!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
1, 2 en 3 zijn binnen, rest gaan we morgen even voor zitten. Ben al bang voor 4 en 6. :+
@k0en prima plan! Goed voor de puntjes, doel is toch in ieder geval er meer te halen dan vorig jaar. :Y
 
Oe ik doe ook weer mee, sowieso met puzzelen, en wie weet scoor ik meer landmarks dan vorig jaar (dat zou met één al gelukt zijn :') :P)!
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Terug
Bovenaan Onderaan