Landmarkrally 2021, de introductie.

haven 6 krijg ik, ondanks de hint niet gevonden.. :N en sluis 6 zonder hint trouwens ook niet_O-
 
Hint sluis 6: Duitse munt

Haven 6 wordt wel erg moeilijk om nog meer te zeggen, twee wateren die eindigen op wijde......en daar ligt de haven tussen in.
 
Zucht... de haven nu eindelijk gevonden... en ik maar zoeken tussen tussen Wijde Blik en Wijde Gat _O-
 
Kijk, en sluis 06 ook! Heb ze allemaal, nu maar gaan rijden.

Kun je vanuit MyMaps ook een route maken en deze naar gpx exporteren oid? Of hoe doen jullie dat?
 
Wij hadden vorig jaar de coördinaten in Kurviger gezet en die de route laten berekenen. Daar heb je dan de opties snel, optie bochtig en snel en optie bochtig, dus afhankelijk van de tijd die je hebt kan je kiezen.
 
Ik heb nog een Zumo 220 en gebruik nog MapSource van Garmin.
De route begint bij mijn huis en ik voer de eerste locatie in, daarna de volgende etc. tot de laatste van het rondje. Dan ga ik kijken of er een logische route uitkomt. Dan fijn-tunen door de route te verslepen totdat ik het mooi vind. Er komt dan een route uit met een mix van snelweg en binnendoor.
Als voorbeeld een route van vorig jaar, rondje Holland:
rondje holland.png
 
Laatst bewerkt:
Ook eindelijk eens lekker aan het puzzelen geweest!
Moet er nog wel een aantal:
Gemaal 4 en 6
Veer 1, 3 en 5
Sluis 2 en 4
Kom ik ook nog ff met hints niet uit, maar zal later het licht wel zien..
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Dit lijkt zo ontzettend leuk! Props voor de organisator. Misschien dat ik ooit eens tot in Nederland raak om er eentje of meerdere aan te vinken. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Zo, m'n eerste ronde staat gepland. Op zaterdag 10 april ga ik in het hoge noorden aan de slag. 's Avonds kan ik bij een vriend in Hooghalen terecht. Volgende dag de 2e ronde en weer naar huis!
 
1616194360671.png


De laatste twee... Ook met de hints kom ik er gewoon niet meer uit. -O-4 uiteindelijk gevonden toen ik de hint eindelijk doorhad, 5 kan ik de regio nog wel van bepalen o.b.v. de woonplaats van @Hans89 (zul je net zien dat hij naar een afspraak aan de andere kant van het land moest oid...), maar ook daar loop ik verder vast. Iemand die mij nog een laatste zetje kan/wil geven? :$
 
Gemaal 5 is echt een kaasje om te vinden.

Gemaal 6 is een grens gevalletje van twee provincies
De hint voor gemaal 5 kan ik niet duidelijker aangeven en was dus niet ver uit de buurt van Hans.
Als je naar gemaal 6 gaat kun je gelijk even langs de tt en volgens mij ligt het niet op de provinciegrens.
 
Ik heb de gemalen 5 en 6 gevonden door bij Google - afbeeldingen als zoekterm op te geven <gemaal nederland> en dan maar plaatjes blijven bekijken.
Wat soms lukt is als je Google-chrome hebt rechtsklikken op het plaatje van BSI en dan onderaan in het dropdown-menu te kiezen voor <afbeelding zoeken in Google>. Je moet dan wel de engelse zoekterm vervangen door de nederlandse variant. En dan ook weer plaatjes kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan