Landmarkrally 2021, de introductie.

O-) Was gister een stukje rijden en we kwamen bij een veerboot uit...
En op dat moment realiseerde ik dat dit een veerboot van de Landmark rally was... dus even snel een foto gemaakt...
Zonder te zoeken, Veerboot 1 gevonden :o_O-


-Edit:
Overigens denk ik niet heel veel Landmarks "tegen te komen" daar ik nog niet echt goed energie in het zoeken heb kunnen steken...
De pogingen die ik gedaan heb sinds publicatie zijn allemaal een beetje 'mwah'... maar dat had ook te maken met het "opgebrand" zijn tijdens het zoeken naar een nieuwe baan...

Denk dat ik 't momenteel maar hou bij... "Kom ik iets toevallig tegen en herken ik het, dan maak ik een foto-landmark-rally"
 
Laatst bewerkt:
Wat laat aangehaakt, maar ik ben van plan dit jaar ook weer een aantal landmarks aan te doen. Benieuwd of ik dit jaar een beetje in de buurt kom van m'n score van vorig jaar.
Yoo jij bent gewoon derde geëindigd?! Ik ben niet verder gekomen dan ons eerste ritje in maart toen :+
Wil je het laten weten als je op pad gaat, ik wil ook wel aanhaken.
 
Afgelopen jaar met wat motorvriendjes voor spek-en-bonen puntjes meegereden, helaas doen die jongens niet meer aan de landmarkrally dus eens kijken of ik dit jaar nog wat puntjes kan scoren.

En krijg je nog meer bonuspunten ;) als je ze allemaal in een rit (al dan niet met overnachting ergens op een camping onderweg, meestal worden t toch veel km) bezoekt?
Haha grapjas, knap (en knettergek) persoon die dat gaat volhouden!
 
Ik heb alle landmark-objecten in 6 routes ondergebracht, van 250 tot 850 km lang in een mix van snelweg en binnendoor. Als je samen met een oud(e)gediende mee wil rijden dan kan dat.
 
Ik heb alle landmark-objecten in 6 routes ondergebracht, van 250 tot 850 km lang in een mix van snelweg en binnendoor. Als je samen met een oud(e)gediende mee wil rijden dan kan dat.
Als je deze kant op komt geef je maar een seintje. Ik wil je met alle plezier aan een paar extra punten helpen.
 
Dat zal dan in de zomervakantie worden tijdens een droge dag. Globale route Drenthe, Groningen, Friesland en de kop van Overijssel. 9 objecten en voor mij 700 km :] .
 
Eind vorig jaar vond ik het landmarkrally topic maar was het seizoen eigenlijk al voorbij. Dit jaar heb ik het plan om wat punten te gaan verzamelen. Afgezien van sluis 2, 4 en bonus zuid heb ik de locaties gevonden.

Vandaag het eerste ritje gemaakt langs een van de landmarks. Nu nog eeen paar mooie routes samenstellen om meer punten te bezoeken.
 
Ik iets minder dan 400km totaal, en het grootste deel ervan over de snelweg heen en terug. Maar was gezellig! Leuk om Eddy eens in levende lijve te zien ook. :)
 
Voor het eerst dit jaar op MF, wat een leuke uitdaging dit! Ik heb ondertussen vele uurtjes besteed achter google maps maar vanochtend dan toch eindelijk de laatste paar punten gevonden *D Nu nog alle punten aantikken, het betere werk haha (als het thuisfront er mee eens is, het liefst in een lang weekend alle punten verwerken in één lange tocht met de campingspullen achterop:]:Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan