Landmarkrally 2021, de introductie.

Ook maar eens verder gegaan met zoeken. Gemalen en Havens zijn compleet, van de sluizen alleen nummer 2 nog. Lijkt een stukje lastiger dan vorig jaar, daar waren ze meestal dezelfde dag nog op de kaart geprikt :Y
 
De eerste rit van 530km zit erop, 13 foto’s gemaakt, morgen de volgende 14 als het allemaal een beetje mee zit 😁
 

Bijlagen

  • 86E7047C-9C0D-4916-94B3-5760F8AEB4AF.jpeg
    86E7047C-9C0D-4916-94B3-5760F8AEB4AF.jpeg
    337,7 KB · Weergaven: 14
Gaaf! Waar sta je op de camping ergens? Ben je van plan ze allemaal dit weekend te rijden ?
Gisteren in Winterswijk en vandaag bij Emmeloord in de buurt, wel lange ritjes 12 uur kachelen maar zitten wel hele mooie stukken bij en nog aardig wat gooi en smijtwerk! :] morgen hoop ik de laatste 14 punten aan te tikken 😁
 
Gisteren in Winterswijk en vandaag bij Emmeloord in de buurt, wel lange ritjes 12 uur kachelen maar zitten wel hele mooie stukken bij en nog aardig wat gooi en smijtwerk! :] morgen hoop ik de laatste 14 punten aan te tikken 😁
Jeetje, alles in een weekend! Hoeveel km heb je gereden? :)
Ben ook wel benieuwd naar je routes!
 
Jeetje, alles in een weekend! Hoeveel km heb je gereden? :)
Ben ook wel benieuwd naar je routes!
Ja ik zou het voor de volgende keer toch verdelen over 4 dagen, is wat beter te doen :Y In totaal was het 1859km, de routes zal ik even opzoeken of ze nog op mn laptop staan want mn telefoon heeft ze om een gekke reden niet opgeslagen, ik stuur ze je wel prive als ik ze kan vinden!
 
Ook eindelijk eens lekker aan het puzzelen geweest!
Moet er nog wel een aantal:
Gemaal 4 en 6
Veer 1, 3 en 5
Sluis 2 en 4
Kom ik ook nog ff met hints niet uit, maar zal later het licht wel zien..
Nog steeds geen tijd gehad om die twee in je achtertuin te doen?
 
Nog steeds geen tijd gehad om die twee in je achtertuin te doen?
Nee helaas, naast Corona is dit alweer een bizar hectisch jaar. Maar binnenkort ga ik eens even wat tijd vrij maken! :t

Ennuh... TWEE in m'n achtertuin?!
Inmiddels hoef ik alleen nog maar gemaal 4, veer 3 en 5 en sluis 2 en 4.. Eerst maar even tijd vrijmaken om die uit te zoeken :Y
 
Nee helaas, naast Corona is dit alweer een bizar hectisch jaar. Maar binnenkort ga ik eens even wat tijd vrij maken! :t

Ennuh... TWEE in m'n achtertuin?!
Inmiddels hoef ik alleen nog maar gemaal 4, veer 3 en 5 en sluis 2 en 4.. Eerst maar even tijd vrijmaken om die uit te zoeken :Y
Zo te zien heb je die veerboot en dat aquaduct al gevonden, eentje binnen 10 km van je huis en de andere 10 km van je werk.
 
Haha ja da's waar, die! Maar ook werk moet ik tegenwoordig tijd voor vrijmaken om langs te gaan 8)7
Er is ook niet zo veel kantoor meer over om langs te gaan sinds twee weken geleden, dus ik zit nog wel ff thuis...
 
Ik moet de voeding 12/5 V vervangen omdat de mini-USB te veel speling heeft gekregen waardoor de voeding van de Zumo te vaak uitvalt. Ik heb al een zo goed als nieuwe voeding met een strakke mini-USB connector.
 
Wat laat aangehaakt, maar ik ben van plan dit jaar ook weer een aantal landmarks aan te doen. Benieuwd of ik dit jaar een beetje in de buurt kom van m'n score van vorig jaar.
Waar kan ik inzetten op Nee? Toto heeft geen MF sectie.
Geef even een seintje als het zo ver is. Dan haak ik misschien ook nog even aan ;)
Dan kan je lang wachten, het is stiiiil aan de overkant. -O-
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Afgelopen weekend o.a. veerboot 5 bezocht. De opmerking in "De uitdaging" dat je de pont ook van de andere kant mag fotograferen had ik even gemist. Dat was het slechte nieuws, het goede nieuws is dat de driewieler met bakkenist ook voor €6,-- heen en weer mocht. Eigenlijk wist de dame bij wie ik moest afrekenen niet zo goed wat ze met het zijspan aan moest;)

Naar de overkant, een foto maken en meteen weer terug, dat vond de stuurman wel een heel kort bezoekje en vroeg aan ons waarom.
Screenshot 2021-07-19 224102.jpg
 
Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
 
Tja, dit jaar zullen wij de volle punten niet halen..... effe onderuit bij stapvoets nat gras oprijden op einde 1e vakantiedag in Denemarken (onderweg naar Noorwegen)......fractuur tibeaplateau linkerbeen......met nog extra scheurtje van buiten naar binnen.....gisteren geopereerd.....platen en schroeven.....verwachtte hersteltijd minimaal half jaar😡..........dus dat wordt geen LandMark en Riding Game meer dit jaar, maar we zijn gewoon volgend jaar weer van de partij🏍🏍 Groetjes, Diny
Beterschap.
 
  • Leuk
Waarderingen: diny
Terug
Bovenaan Onderaan