Landmarkrally 2021, de uitdaging.

Benny, hartelijk dank voor het organiseren van deze uitgave. Ik heb er van genoten.
Ook de personen waar ik de nodige punten mee heb gescoord, hartelijk dank.
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Hartelijk dank voor de organisatie! *O*

Mijn persoonlijke doelstelling (weer) ruim niet gehaald, maar me enorm vermaakt met het puzzelen, routes bouwen, en er een aantal wél rijden. Volgend jaar maar weer beter. :+
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Ja Benny, topper! Was echt superleuk om te puzzelen (soms met hints) en ook erg leuk om ze te rijden. Helaas in de zomer 2,5 maand niet kunnen rijden door mijn duimbreuk, maar gelukkig nog tijd gevonden om ze toch allemaal te rijden. Superleuk, had niet gedacht dat het zo leuk is om bij een Landmark aan te komen rijden en alles herkent van StreetView. En dat 40x :)

Volgend jaar doen we weer mee! (En als niemand zich geroepen voelt om hem te organiseren….)
 
@BSI, heel erg bedankt voor de organisatie!
Ik vond het echt heel leuk om mee te doen en het gevoel van voldoening als je tijdens het puzzelen een landmark hebt gevonden is top. Doel voor een volgende editie is wel om wat meer ritjes te maken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Bedankt voor de organisatie @BSI ! Ondanks dat k er maar eentje meegepakt heb, toch kostelijk vermaakt met het zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: BSI
Nou, ik heb wel een idee, alleen ik vrees dat mijn foto's te makkelijk te vinden zijn :) lastig om een puzzel te maken die leuk is, maar ook uitdagend genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan