Landmarkrally 2021, de uitdaging.

BSI

MF veteraan
Donateur
28 nov 2010
13.622
4.240
Garderen
Landmark_2021_logo.JPG


Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2021, de introductie.

Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk nieuwe aanwijzingen geven aan andere rijders, ook de naam van de foto moet anoniem gehouden worden. Gebruik hiervoor het door het door mij gegeven volgnummer van de foto, dat is voor mij het makkelijkste bij het verwerken.

Bezochte objecten moeten hier getoond worden met per foto of serie van foto’s en de forumnaam/namen van de rijder(s). Bij meerdere rijders per object is publicatie van de plaatjes door één rijder voldoende met vermelding van de forumnamen van de mederijders. Het advies om het formaat van de foto’s op max 1000 x 625 pixels en bestandsvorm .jpg te houden. Voor het tonen hier is de scherpte dan meer dan voldoende. Een tweede advies is om de foto’s direct op Motor-Forum te plaatsen. Dit komt ook de downloadsnelheid en beschikbaarheid ten goede.

Per object is 1 punt te verdienen voor een enkele rijder. Bij 2 rijders worden dat per rijder 2 punten, bij 3 rijders 3 punten enzovoort. Hierdoor staat voor een solorijder het maximum aantal te behalen punten vast. Het loont dus om er een sociaal gebeuren van te maken en als groep(je) op pad te gaan of een afspraak maken om te verzamelen bij een object. Afspraken hierover kunnen in het topic (de introductie) gedaan worden waardoor ook andere rijders kunnen aansluiten bij het bezoek.

Voor bonusobjecten geldt puntenverdubbeling, dus solo 2 punten, met 3 rijders ieder 6 punten etc.
Extra dit jaar, als je alle plaatsen bezocht hebt krijg je 10 punten extra.

De bedoeling is dit topic (de uitdaging) zo "schoon" mogelijk gehouden wordt, dus alleen:
- mijn foto's van de op te zoeken objecten
- het plaatsen van jullie foto's met hun aanduiding en de forumnamen van de bezoekers.
- mijn mededeling dat ik de meldingen verwerkt heb.

Het andere topic (de introductie) kan gebruikt worden om elkaar bij te praten, commentaar te geven, vriendenpraat te plegen, afspraken maken over gezamenlijk bezoeken van objecten of voor aanmeldingen van nieuwe deelnemers. Beide topics blijven open tot het einde van de rally.

Foto's kunnen pas door jullie geplaatst worden vanaf 1 maart!
 
Laatst bewerkt:
Veerboten:

1.
veerboot01.JPG


2.
veerboot02.JPG


3.
veerboot03.JPG


4.

veerboot04.JPG


5. Opmerking via k0en: je moet de pont nemen om deze foto te maken ( € 6,- ), maar mag van mij ook vanaf de andere kant, zodat je niet met de pond mee moet.
veerboot05.JPG


6.
veerboot06.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan