Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

Maak je geen zorgen, we zullen je een voorsprong laten opbouwen ;)
Een voorsprong laten opbouwen, wetende dat ik toch word ingehaald...ik weet niet of dat zo motiverend werkt :9

Nee joh, lekker rijden! Ik doe mee omdat ik ontzettend graag motor rijd, maar rondjes zonder doel (hier links, daar rechts, etc) niet zó vind. Punten maken niet uit :t
 
Gaat er morgen nog iemand foto’s rijden? En zo ja, welke regio. Als t in de buurt is wil ik wel meerijden voor de puntjes 😛
 
Leuk om te zien dat iedereen punten aan ‘t rijden is. Binnenkort de tussenstand maar even bijwerken 😄
 
Ik zal helaas niet meer mee kunnen doen, ik heb de Versys moeten verkopen...heb nog een project motor staan, maar daar kan ik niet het hele land mee door.

Nou kan ik dispensatie aanvragen om met de cabrio mee te doen, maar ben er bang voor :+

Edit: ik vind het nog wel leuk om de punten langs te gaan (lang genoeg gepuzzeld B|), maar dan voor spel en bonen zonder punten?
 
Afgelopen week in een 5 daagse roadtrip langs diverse landmarks gereden. Op twee verschillende campings overnacht en dat was nog wel wat frisjes 's avonds en 's nachts. Ook kon ik niet alle hanzesteden op koningsdag bezoeken omdat het centrum van de stad was afgesloten voor diverse activiteiten, waaronder hardloopwedstrijd, muziekpodia etc. Met wat aanpassingen in de route uiteindelijk later in het weekend toch de betreffende punten kunnen bereiken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een leuke categorie voor volgend jaar: Vreemde gebouwen
IMG_6257.jpeg
 
Ik zal helaas niet meer mee kunnen doen, ik heb de Versys moeten verkopen...heb nog een project motor staan, maar daar kan ik niet het hele land mee door.

Nou kan ik dispensatie aanvragen om met de cabrio mee te doen, maar ben er bang voor :+

Edit: ik vind het nog wel leuk om de punten langs te gaan (lang genoeg gepuzzeld B|), maar dan voor spel en bonen zonder punten?

Jammer joh, van mij mag je ze mee rijden voor halve punten _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan