Landmarkrally 2022, lekker ouwehoeren

Ik ben er wel hoor :Y Ben af en toe aan het zoeken, nog niet veel tijd gehad. Moet eerlijk zeggen dat ik niet bij alle categorieën helemaal weet hoe te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: k0en
Wou iig als eerste ff complimenten geven, want vind de hele opzet een leuk orgineel idee en goed uitgewerkt👍 👏

Ik ben sinds vorig jaar weer actief aan et worden hier op et MF en heb de landmarkrally topics al eerder bekeken maar niet meegedaan. Maar ga dit jaar denk ik wel een poging wagen:Y
 
Pfoe, ze worden wel progressief lastiger. :+ 3 van de toeristische plaatsen gevonden, bij de overige 3 zie ik niet direct aanknopingspunten. De rest is bij, alleen die vermaledijde WOII 2 krijg ik niet naar voren.
 
Bovenstaande + Vestingstad 01 kan ik nog niet vinden.

Ik kan voorlopig geen vestingstad of oorlogsmonument meer zien. :(
 
  • Leuk
Waarderingen: k0en
Ik zie nu pas de optie in MyMaps om een route te maken, en dan de punten aan te klikken. Kan wel maar 3 routes aanmaken. Klopt dat?
 
Nadeel hiervan is dat je geen leuke route krijgt. Maps maakt de meest efficiënte route, en dat is zeker niet de mooiste.
Ik probeer er juist een zo leuk mogelijke route van te maken. Hier gebruik ik BaseCamp en/of kurviger.de voor.
De Landmarks over ver gaan over de snelweg heen en dan binnendoor terug langs de Landmarks.
Het gaat me niet alleen om de punten, maar ook om zoveel mogelijk moois van Nederland te zien.
 
Ik zet ze meestal ook gewoon in Kurviger inderdaad. Op basis van de coördinaten die ik in Maps heb opgeslagen even checken wat een beetje mooi op dezelfde route lijkt te liggen, in Kurviger aan elkaar rijgen met 'extra bochtig' aangevinkt, route exporteren, in MyDrive zetten, route even nalopen of er geen hele rare stukken in zitten, naar de Rider en rijden maar. :Y Al dan niet met af en toe een stuk snelweg ertussen of in het geval van een aantal 'grensgevallen' die in de rally van dit jaar zitten eerst 2 uur snelwegknallen voor de route start. :+
 
Is het al 1 februari? :+ Als ik nog 1 overzichtspagina van alle tweede wereldoorlogmonumenten moet doorworstelen om Tweede Wereldoorlog 2 te vinden ga ik gillen denk ik. _O-

Rest is bij!
 
Terug
Bovenaan Onderaan